مجله علمی و سلامت

«ای بی» دلایل و مدارک خود را ارائه دهد تا پیگیری لازم صورت گیرد

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی درباره مفقود شدن بیماران بسته بندی ای بی گفت: این پرونده باید پیش برود و ای بی برود و دلایل و مستندات خود را ارائه کند تا پیگیری های لازم انجام شود.

به گزارش کندوج، حجت الاسلام والمسلمین منتظری وزیر دادگستری در حاشیه جلسه توجیهی دادستانی ناحیه گلستان و در جمع خبرنگاران با گرامیداشت 13 آبان گفت: دشمن درگیر است. و جنگ اقتصادی تمام قوا با مردم عزیز ایران در کنار سایر ابزارها و دولت معتبر برای اعمال تمام قدرت.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که مقام معظم رهبری شورای عالی اقتصاد را تشکیل دادند و هر سه نهاد را بر عهده گرفتند، قوه قضائیه مساعدت در حوزه تولید، اشتغال و رفع موانع در سراسر کشور را وظیفه خود دانسته است.

وی افزود: با اطلاعاتی که در اختیار دارم در همه استان ها قوه قضائیه و نیروی انتظامی با هم توانسته اند بسیاری از موانع را پشت سر بگذارند و مشکلات را حل کنند.

منتظری گفت: روز گذشته در ویدئو کنفرانسی که به عنوان مثال با شهرستان تاکستان در استان قزوین داشتم تعداد زیادی از کارخانه ها و کارخانه های تولیدی که تعطیل شده بودند بازگشایی شدند.

دادستان کل کشور گفت: در همه کشورها همینطور است و این همکاری با دولت خوب است.

وی گفت: همه ما موظفیم در خدمت تولید، رفع موانع و ایجاد شغل برای عزیزانمان باشیم. خودمان را طوری قرار دادیم که بتواند مشکلات قوه مجریه را حل کند.

وی در خصوص اقداماتی که برای مقابله با فساد انجام شده است، گفت: به طور حتم در سال های اخیر پرونده های فساد داشته ایم و گاه موارد آنها به مردم گزارش شده است.

دادستان کل کشور تاکید کرد: اراده و نیت قوه قضائیه برای ادامه مبارزه با فساد جزمی است. اما آنچه مهم است این است که امروز رویکردی را که در دولت سیزدهم داریم می بینیم که مبارزه با فساد را در اولویت قرار داده و با رویکردی که ریاست محترم جمهور دارند و امیدواریم این موضوع بیش از پیش مدیریت شود. با.

وی افزود: وظیفه قوه قضاییه حضور جدی تری در صحنه است. امروز به لحاظ این رویکرد دولت شاهد بوده ایم و می بینیم که همکاری های بسیار خوبی صورت گرفته و با مسئولیت من وقتی وارد عرصه های مختلف می شویم می بینیم که قابل مقایسه با گذشته نیست.

منتظری گفت: اراده مسئولان کمیسیون در این زمینه محقق شده است و امیدواریم در کنار آنها فساد فعلی را از بین ببریم و جامعه و دستگاه اجرایی از فساد و فساد سازمان یافته دور بمانند.

دادستان کل کشور در ادامه به سوالی درباره مشکلات زیست محیطی خلیج گرگان پاسخ داد: یکی از موضوعات مطرح شده با استاندار گلستان موضوع خلیج گرگان و پتروشیمی بود. انشاءالله رئیس کل دادگستری، استاندار و دادستان که با قدرت بیشتری به میدان آمده اند، قطعا این مشکلات را مدنظر قرار داده و با ارتباط و همکاری این کار و مشکلات استان را حل خواهند کرد.

وی گفت: در همه عرصه ها و در امور مهم استان گلستان در خدمت دستگاه اجرایی خواهیم بود و باید با ارتباط و برنامه ریزی ادامه دهیم.گاهی عظمت کار به حدی است که زمان و برنامه ریزی می خواهد. مشکل حل مشکلات خلیج گرگان و نفت مشکلاتی است که نیاز به زمان و برنامه ریزی و برنامه ریزی دارد و امیدوارم با برنامه ریزی مشخص مشکلات حل شود.

منتظری در پاسخ به سوالی مبنی بر ترک اسطوره ها گفت: تکلیف دادگاه ها مشخص شده و قطعاً دادستان های ما باید در این قضیه ورود کنند. امیدواریم با تعامل نیروها بتوانیم این مشکلات را در جامعه کاهش دهیم.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر مفقود شدن تعداد قابل توجهی از بسته بندی های eBay گفت: من اطلاعات را نمی دانم اما این موضوع باید پیگیری شود و eBay برود دلایل و مدارک خود را برای پیگیری ارائه دهد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر بی توجهی بانک ها به بازگرداندن دسته ها به کانال تولید پس از تعطیلی گفت: ما بانک ها را «مشکلات» می دانیم و این طور نیست که بانک ها مشکلی نداشته باشند، این مسائل و مشکلات تا حدودی به نتایج بانک ها و بخشی از نتایج تولید مربوط می شود. مراکز و امکانات گیرنده، باید با هم مشاهده شوند. آنها را بررسی کنید.

وی با بیان اینکه بانک حافظ دارایی های مردم است، گفت: بله باید به جای آن پرداخت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا