مجله حوادث

بازداشت ۱۵۴ هنجارشکن و مخل نظم عمومی در چهارشنبه سوری پایتخت 

دستیار فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 154 نفر از اخلالگران نظم و امنیت عمومی و متخلفان خبر داد.

به گزارش کندوج، سردار حمید هداوند که در نشست خبری جمع‌بندی عملیات پلیس پایتخت در روز چهارشنبه در سوریه حضور داشت، گفت: تعدادی مواد محترقه از جمله مواد خطرناک کشف و ضبط کردند. آنها همچنین چندین تن مواد منفجره را پیدا کردند و قبل از توزیع و فروش آنها را پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه این اقدامات، چهارشنبه آخر سال 1400 نسبت به سال‌های گذشته آرام‌تر و کم خطرتر بوده است. وی گفت: جا دارد از شهروندان عزیزی که روز گذشته با نیروی انتظامی همکاری کردند و به دور از سنت شکنی و هنجارشکنی این مراسم را در کنار خانواده برگزار کردند تشکر کنم.

هداوند گفت: عملیات پلیس در محل در چهارشنبه سوری از ساعت 14 روز گذشته آغاز شد و در برخی مناطق و محلات تا شب ادامه داشت. آنها اقدام به ایجاد رعب و وحشت و آزار شهروندان کرده بودند و دستگیر شدند که همانطور که قبلاً گزارش شده بود تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس خواهند بود.

وی همچنین با بیان اینکه شب گذشته حادثه مهمی در پی چهارشنبه سوری در تهران رخ نداده است، افزود: به نظر من باید از نیروهای پلیس و امداد و نجات و غیره جویا شد که به جای وقت گذاشتن در کنار خانواده برای تامین امنیت. از امنیت و آرامش تهران تشکر می کنم.

هداوند افزود: پلیس برای زیارت قبور پنجشنبه و جمعه آخر سال، جشن های شهرآورد و نیمه شعبان همچنان در آماده باش کامل خواهد بود و از مردم می خواهیم برای تامین ایمنی به همکاری با مسئولان ادامه دهند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا