مجله ورزشی

بدهی یک میلیون دلاری استقلال به ۴ خارجی

یکی از مشکلات فعلی استقلال پرداخت ادعاهای وینفرد شفر است که می گوید به موقع رسیدگی نشده و باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه شده است اما این تنها مشکل نیست. خواسته های مدافعان سابق پاختاکور و بودوروف اکنون به بدهی های سنگین شوفر افزوده شده است.
آخرین مهلت پرداخت مطالبات شفر 15 آگوست است و وی نزدیک به 590 هزار دلار برای استقلال دارد. طبق اعلام فیفا ، سرمربی سابق تاکنون 589371 دلار بدهکار است و باید 25000 فرانک سوئیس جریمه نقدی به فیفا پرداخت شود.
آخرین مهلت پرداخت پاختاکور 20 سپتامبر است که هنوز به این باشگاه پرداخت نشده است. این شرکت 140،000 دلار می خواهد. طبق اعلام فیفا ، پاختاکور 141،698 دلار بدهکار است. تاریخ پرداخت به این باشگاه 20 سپتامبر 1999 بود که این اتفاق نیفتاد.
از طرف دیگر ، استقلال دو زبان خارجی دیگر نیز دارد. یکی بودوروف و دیگری جباروف که 90 هزار دلار طلب دارد و شش ماه است حقوقش را نگرفته است. باشگاه استقلال درخواست رأی دادن گراندور به بودوروف را داده بود که در تاریخ 31 اکتبر ارسال شد و وی تا 40 روز آینده فرصت پرداخت دارد. بدهی دقیق این بازیکن 127،915 یورو است.
طبق گفته فیفا ، سرور جباروف 93 هزار و 500 دلار به طلبکاران این باشگاه بدهکار است که مدت زمان طولانی (بیش از 6 ماه) است.
همه این ادعاها در شرایطی پرداخت نشده است که مدیریت زمان قبلا ادعا کرده بود که بیش از 60 میلیارد نفر درآمد داشته است ، اما هر درآمدزایی مشخص نیست. نکته قابل توجه این است که شنیده می شود سعادتمند و همکارانش در زمان تصدی خود بیش از 40 میلیارد وام گرفته اند و استقلال باید این وام ها را بازپرداخت کند اما مشخص نیست که مبنای دریافت این مبالغ چه بوده است.
استقلال قبلاً 10 میلیارد تومان از ایرانسل دریافت می كرد اما فقط یك میلیارد آن از حساب این شركت است.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا