بهترین مارک اتو پرس چیست؟

اگر به قصد خرید اتو به بازار رفته باشید با انواع اتوها مانند اتو بخار، اتو مخزن دار، اتوپرس خانگی و … مواجه می شوید. اتو پرس های کوچکتر و کوچکتر از این مدل بیشتر استفاده می شود، در اتو و خشک شویی ها همه از اتو پرس استفاده می کنند اما امروزه اگر درگیر ترافیک و عوامل دیگر هستید البته کی می خواهد به راحتی در منزل اتو کنید. برای خرید یک پرس ماشین خوب و با کیفیت باید اطلاعات زیادی درباره تعمیر اتوپرس داشت و با دانش و درک کافی بهترین مارک ماشین پرس را خرید.

کدام نوع پرس اتوماتیک بهتر است؟

هنگام خرید بهترین پرس خودکار موجود در بازار، این نوع سؤال قطعاً این است که چه نوع پرس خودکار بهترین است؟ این در ذهن ما ایجاد می شود، برای پاسخ به این سوال، اول از همه مهم است که بهترین مارک های اتوپرس را بررسی کنیم که در ادامه در بتا سرویس می خوانید.

1. بهترین اتوپرس خانگی Janome

البته اگر تا به حال برای خرید چرخ خیاطی به بازار سر زده باشید حتما نام برند ژانومه را شنیده اید، البته امروزه ژانومه به غیر از چرخ خیاطی وسایلی مانند پرس اتوماتیک نیز تولید می کند. در پاسخ به سوال اتوپرس که کدام برند خوب است، می توان برند ژانومه را در لیست ارسالی ها قرار داد.

بهترین لمینت ماشین خانگی Janome: مدل ML500

در کل برند ژانومه در تولید تجهیزات خودرو معروف ترین است و مطمئنا یکی از بهترین خودروهای بازار به حساب می آید. یکی از پرفروش ترین محصولات ژانومه این مدل فلزی است که بهترین پرس ژانومه نام دارد. دارای ویژگی های ویژه برش اتوماتیک، سیستم ضد رسوب، سیستم ضد چکه و جنس زیره آن آلومینیومی است، وزن این مدل 13 کیلوگرم و ظرفیت مخزن آب آن حدود 800 میلی لیتر O می باشد. فروش حدود 2200 وات و مصرف برق آن. در آخر به ولتاژ برق آن که حدود 220 ولت است اشاره می کنیم.

بهترین مدل چاپ اتوماتیک Janome

پرس اتو ژانومه مدل ML400

پرس اتوماتیک ژانومه مدل 2900

اتوماسیون خانگی Janome GS600

دستگاه پرس اتوماتیک ژانومه مدل ML300

پرس اتو ژنوم مدل GS300.

پرس خودکار خانگی Janome ML600

2. بهترین خودکار خودکار دامنه

شرکت Domna که در سال 1955 در فرانسه تاسیس شد. این شرکت اولین شرکتی بود که مخزن خودرو را روانه بازار کرد که از بهترین برندهای پرس خودرو می توان به برند معروف و خوشنام دومنااشاره کرد.

بهترین پرس دومنا خودرو: مدل 2150

یکی از بهترین برندهای پرس خودرو دومنا می باشد، این مدل پرس خودرو دارای سیستم خاموش شدن اتوماتیک و سیستم ضد رسوب می باشد. زیره آن از فلز مرغوب ساخته شده است. این مدل عملکرد تبخیر عمودی ندارد اما دارای ویژگی های کاملا متفاوت دیگری مانند مخزن 750 میلی لیتری، سیستم ضد چکه و … می باشد.این مدل دارای طول سیم 1.5 متر است و قابلیت اتوکشی تا چهار لایه را دارد. وزن این نوع اتوپرس تقریباً 10.5 کیلوگرم می باشد.

کوره بلند اتوپرس مدل 2150

شاخص پایین پرس خودکار دومنا

گنبد اتوپرس مدل SP4401

چاپ خودکار دومنا کد 8002

اتوپرس Domna ev مدل SP8001

اتوپرس دومنا مدل های 4402

پرس اتوماتیک ژنوم مدل 2900


3. بهترین دستگاه چاپ خودکار خانگی Bitron

بایترون نام یک شرکت بین المللی از آمریکا است که در سال 1955 تاسیس شد، این برند موفق که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت می کند توانسته است به یکی از بهترین برندها در این زمینه تبدیل شود. بهترین برندهای چاپ ماشین در بازار

بهترین پرس خودکار بایترون: مدل BSI-103

یکی از بهترین پرس های اتوماتیک بایترون همین مدل است که می توان گفت قابلیت های متفاوتی دارد، این نوع پرس اتوماتیک دارای سیستم برش اتوماتیک و سیستم حفاظت از رسوب می باشد و زیره آن از فلز مرغوب ساخته شده است. و اصلا چسبنده نیست، محتوای آب بسیار کمی دارد که جابجایی آن بسیار راحت تر است. ظرفیت مخزن این مدل حدود 150 میلی لیتر، برق مصرفی حدود 1400 وات و ولتاژ ورودی 220 ولت می باشد. در پاسخ به سوال پرس اتوماتیک لازم است نام برند بایترون و بهترین مدل پرس اتوماتیک بایترون ذکر شود.

بهترین مدل فشار اتوماتیک بایترون

اتوپرس بایترون مدل BSI-95XL

پرس اتوماتیک بایترون مدل BSI-615

اتوپرس خانگی بایترون مدل BSI-911

نوع اتوپرسیون بایترون BSI-405BB

پرس اتوماتیک بیترون مدل VSE-411

ماشین اتو خانگی Bytron BSI-300

4. بهترین دستگاه خودکار سرگی برای مصارف خانگی

سرجیو برندی است که همواره سعی داشته بهترین محصولات برقی و الکترونیکی را با کیفیت و بسیار باکیفیت به بازار عرضه کند و آن را به یکی از بهترین برندها در زمینه لوازم خانگی تبدیل کند. سرجیو یکی از آنهاست. بهترین مارک چاپ خودکار در بازار.

بهترین دستگاه سرجیو: مدل SSP-5200 با پایه ساده

این مدل یکی از پرفروش ترین اتوپرس های سرجیو می باشد که با ظرفیت بسیار زیاد این مدل دارای سیستم برش اتوماتیک و سیستم ضد ته نشینی می باشد و مصرف آن حدود 1600 وات می باشد که می توان گفت. تقریبا 220 ولت باشد. زیره این مدل تفلون است و وزن آن حدود 16 کیلوگرم است. ظرفیت این مدل حدود 450 میلی لیتر است اما گزینه ای برای پخت بخار عمودی وجود ندارد.

اتوپرس خانگی هوگارو (هوگارو)

هوگارو یکی دیگر از بهترین برندهای پرس خودرو است، اکثر مردم این برند را با محصولات پرس خودرو می شناسند، سپس یکی از بهترین و پرفروش ترین مدل های پرس خودرو هوگارو را به شما معرفی می کنیم.

بهترین چاپ هوگارو: کد چاپ خودکار هوگارو 5400

یکی از بهترین برندهای پرس خودرو که باید به عنوان پاسخگوی سوال خود پرس خودرو معرفی شود هوگارو است. این مدل دارای سیستم ضد رسوب و مه پاش عمودی بوده و دارای زیره چدنی مقاوم می باشد، وزن این مدل حدود 11 کیلوگرم می باشد که می توان گفت وزن مناسبی برای مصارف خانگی می باشد. ظرفیت مخزن این مدل حدود 600 میلی لیتر و توان مصرفی آن 1800 وات می باشد که اگر بخواهیم در مورد مصرف برق صحبت کنیم می توان به ولتاژ ورودی که حدود 220 ولت است اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا