بهترین هندزفری های بی سیم تا یک میلیون

خرید هدفون ارزان قیمت نیازمند آشنایی شما با مدل‌های مطرح و خوش‌کیفیت بازار است، تنوع هندزفری‌های زیر یک میلیون تومان زیاد است و احتمالا برای انتخاب یکی از این مدل‌ها با پرسش‌هایی مواجه خواهید شد. اگر با تحقیق و آگاهی قبلی به سراغ خرید هدفون بروید، انتخاب مطمئن‌تری خواهید داشت. در این مطلب با لیست کردن بهترین هندزفری بی سیم تا یک میلیون، به شما کمک خواهیم کرد تا بهتر و راحت‌تر بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. با ادامه متن همراه ما باشید.

برای خرید بهترین هدفون و هندزفری های بازار از فروشگاه ما هم دیدن کنید:

راهنمای خرید بهترین هدفون تا 1 میلیون تومان

تلاش کرده‌ایم تا لیست هدفون‌های زیر بر اساس قیمت زیاد به کم باشد تا شما راحت‌تر بتوانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید، البته که ممکن است به دلیل نوسانات قیمتی جایگاه برخی از محصولات به مرور زمان تغییر کند.

هندزفری بی‌سیم شیائومی ایر 2 پرو

ویژگی‌ها:

  • کیفیت صدای عالی
  • قابلیت ANC
  • کیفیت مکالمه خوب
  • شارژدهی مناسب

اگر از گوشی شیائومی استفاده می‌کنید و بهترین هندزفری بلوتوثی تا یک میلیون را می‌خواهید بدون شک می‌توانید به سراغ این مدل بروید، البته که سازگاری کاملی برای اتصال به گوشی‌های اندرویدی دیگر یا حتی ایفون‌ها هم وجود دارد ولی برخی قابلیت‌ها از دسترس خارج خواهد شد. بادزهای شیائومی ایر 2 پرو دارای یک دنباله یا همان ساقه بلند هستند و بخش لمسی پشت آن‌ها نیز به حالت براق طراحی شده است. سازنده چینی این محصول را بسیار خوب ساخته و بادزها با زاویه کمی که دارند به خوبی در گوش قفل می‌شوند.

هندزفری بی سیم پاورولوجی مدل PRIMO True Wireless Buds

ویژگی‌ها:

  • کیفیت صدای عالی
  • ارگونومی خوب
  • بدنه‌ای آلومینیومی

اکثر هدفون‌های بی سیم دارای کیس‌هایی از جنس پلاستیک هستند اما پاورولوجی Primo بدنه‌ای از جنس آلومینیوم دارد و به محض لمس کردن آن متوجه کیفیت بسیار خوب بدنه خواهید شد. به غیر از بدنه طراحی درب کیس هم متفاوت است و به جای این که به سمت بالا باز شود به صورت دایره‌ای باز می‌شود. این اتفاق باعث می‌شود شما با یک دست راحت‌تر بتوانید درب کیس را باز کنید. بادزها طراحی بدون ساقه دارند و بخش بیرونی آن‌ها مانند گلکسی بادز پرو طراحی کاملا براق دارد. از نظر ارگونومی وضعیت این محصول خوب است و قطعا مشکلی در طول استفاده نخواهید داشت.

این محصول به طور کلی 57 گرم وزن دارد و درون کیس سه چراغ LED دیده می‌شود که نشان‌دهنده شارژ باقی مانده و همچنین فول شارژ شدن کیس است. یکی از نقاط قوت اصلی این محصول را می‌توانیم کیفیت صدای خوب آن در نظر بگیریم. صدای خروجی کیفیت بسیار مناسبی دارد و صدای میانی و بالا به صورت دقیق، تفکیک شده و شفاف پخش می‌شود و بیس نیز عمق و دقت مناسب دارد. این دستگاه با بلوتوث 5.1 به گوشی شما متصل می‌شود تا اتصال پایداری خوبی داشته باشد و در طول استفاده قطعی اتفاق نیفتد.

هر دو بادز از پدهای لمسی پشتیبانی می‌کنند و شما از این طریق می‌توانید فرمان‌های مرسوم مانند پخش/توقف موسیقی یا رفتن به آهنگ قبلی را به گوشی انتقال دهید. البته باید گفت که گاهی این پدها عالی عمل نمی‌کنند و باید نحوه استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید. از نظر شارژدهی اما این هندزفری خیلی عالی نیست و می‌تواند 4 ساعت بدون کیس و تا 18 ساعت به کمک کیس شارژدهی کند. در نهایت کیفیت عالی کیس به همراه کیفیت صدای خوب بادزها باعث می‌شود پاورولوجی Prime به یکی از بهترین هندزفری بیسیم زیر یک میلیون بازار تبدیل شود.

هندزفری گیمینگ پرودو مدل PDX413

ویژگی‌ها

  • طراحی خاص و زیبا
  • کاهش تأخیر به 65 میلی‌ ثانیه
  • گواهی IPX5

اولین ویژگی این محصول که آن را از همه مدل‌های موجود در لیست بهترین هندزفری زیر یک میلیون متمایز می‌کند، طراحی خاص و جذاب آن است که شبیه به یک سفیه فضایی می‌ماند و گویی از آینده به زمان حال سفر کرده است. این طراحی خاص به دلیل گیمینگ بودن هندزفری است و سازنده با این کار قصد دارد به شما حس و حال یک محصول مخصوص بازی را منتقل کند. این مدل به لطف گواهی IPX5 در برابر پاشش آب مقاوم است ولی نباید به طور مستقیم درون آب قرار بگیرد.

مانند بسیاری از مدل‌های دیگر بادزها این هندزفری هم دارای ساقه‌های کشیده و البته سری‌های سیلیکونی هستند و پدهای لمسی روی بادزها برای انتقال فرمان‌های مختلف به شما کمک می‌کنند. شما با لمس طولانی مدت بادز سمت راست می‌توانید حالت بازی را فعال کنید تا تأخیر به 65 میلی‌ ثانیه کاهش پیدا کند. درایور 12 میلی‌متری پرودو PDX413 می‌تواند صدای خوب و مناسب را تولید کند تا هم جزئیات درون بازی به خوبی شنیده شود و هم شما بتوانید برای گوش دادن به موزیک از این محصول استفاده کنید. شارژدهی 6 ساعته و در نهایت 16 ساعته به کمک کیس از دیگر ویژگی‌های این هندزفری بی‌سیم است.

هندزفری بلوتوث هایلو مدل W1

ویژگی ها:

  • کیفیت صدای خوب
  • کیفیت مکالمه عالی به نسبت قیمت
  • تأخیر پایین

بدون هیچ شکی یکی از بهترین هندزفری بلوتوث تا یک میلیون، هایلو W1 است که به نسخه 5.2 بلوتوث مجهز است و تا 10 متر برد مفید دارد و هیچ افت کیفیت یا قطعی در صورت دور شدن از گوشی اتفاق نمی‌افتد. این هدفون دارای گواهی IPX4 است، یعنی تعریق حین ورزش به آن آسیبی وارد نخواهد کرد. این مدل دارای دو میکروفون به روی هر بادز است و به لطف فناوری حذف نویز محیط می‌تواند صدای شما را بسیار خوب و واضح به طرف مقابل انتقال دهد. در واقع می‌توانیم کیفیت مکالمه هایلو W1 را یکی از نقاط قوت اصلی آن در نظر بگیریم.

این هدفون دارای چیپست کوالکام 3040 استو همین موضوع باعث می‌شود تا دیتا سریع‌تر منتقل شود و تأخیر تا حد خوبی کاهش یابد. به‌علاوه پایداری در اتصال بیشتر می‌شود و بادزها سریع‌تر می‌توانند به گوشی متصل شوند. بادزهای هدفون هایلو W1 می‌توانند با یک بار شارژ کامل حدود 6 ساعت دوام بیاورند و این عدد به کمک کیس به 20 ساعت افزایش پیدا می‌کند که عملکرد مناسبی است اما عالی نیست و مدل‌های بهتری در این بازه قیمت هدفون بی سیم از نظر شارژدهی باتری یافت خواهد شد.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Level U2

ویژگی ها:

  • باتری خوب
  • کیفیت صدای خوب
  • ارگونومی مناسب

این محصول از نوع هندزفری گردنی است و با وجود این که به صورت بی‌سیم به گوشی متصل می‌شود اما برای اتصال دو گوش به یکدیگر از سیم استفاده می‌کند. در این مدل بدنه اصلی به دور گردن قرار گرفته و خود سری‌های به راحتی درون گوش قرار می‌گیرند. بادزهای این مدل فاقد سری‌های سیلیکونی هستند اما سامسونگ به گونه‌ای آن‌ها را طراحی کرده که به راحتی درون گوش قرار می‌گیرند و باله آن‌ها نیز در گوش قفل می‌شود تا بتوانید هنگام فعالیت سنگین نیز از این محصول استفاده کنید.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این هندزفری شارژدهی 18 ساعته آن است که باعث می‌شود شما با یک بار شارژ تا چند روز بتوانید از Level U2 بهره ببرید. در نظر داشته باشید که شارژدهی 18 ساعته برای موزیک است و اگر با هندزفری مکالمه داشته باشید این عدد به حدود 13 ساعت کاهش پیدا می‌کند. سازنده کره‌ای در این مدل از درایور 12 میلی‌متری استفاده کرده و صدایی بالانس و شارپ را به گوش می‌رساند. کیفیت صدای این محصول خوب است و تفکیک تا حد خوبی در آن اتفاق می‌افتد و صدای میانی و بالا از دقت خوبی برخوردار است.

هندزفری بی‌سیم REDMI BUDS 3

ویژگی ها:

اگر طراحی ایرپاد نسل دو اپل را می‌پسندید و ترجیح می‌دهید که بادزها فاقد سری‌های سیلیکونی باشند قطعا این مدل می‌تواند یکی از بهترین هدفون زیر یک میلیون برای شما باشد؛ چرا که شیائومی در طراحی آن تا حد زیادی از ایرپاد 2 اپل الهام گرفته و بادزها و کیس شباهت بسیار زیادی با محصول سازنده آمریکایی دارند. هر بادز تنها 4.5 گرم وزن دارد و گواهی IP54 به معنای مقاومت در برابر گرد و غبار نیز برای این هندزفری در نظر گرفته شده است. این محصول ارتباط خود را به کمک بلوتوث نسخه 5.2 برقرار می‌کند و به صورت پایدار به گوشی یا لپ تاپ متصل می‌شود.

شیائومی برای ردمی بادز 3 میکروفون‌های دوگانه در نظر گرفته تا کیفیت مکالمه افزایش پیدا کند و نویز تا حد خوبی کاهش یابد. این هندزفری از درایور 12 میلی‌متری استفاده می‌کند و کیفیت صدای مناسبی هم دارد و می‌تواند تا 20 ساعت پخش موزیک را دوام بیاورد (به همراه کیس). پاپ آپ انحصاری MIUI برای جفت‌سازی سریع، پد لمسی برای انتقال دستورهای مختلف و سازگاری با گوشی‌های اندرویدی و ایفون‌ها از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

هندزفری بی‌سیم انکر R100

ویژگی ها:

  • صدای بسیار خوب
  • بیس عمیق
  • شارژدهی خوب

انکر یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات صوتی در جهان امروز است و هیچ جای تعجبی ندارد و که محصولات آن جزو بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون به حساب بیایند. این سازنده در طراحی R100 از پلاستیک فشرده استفاده کرده و با یک طراحی هوشمندانه ارگونومی بسیار خوبی را برای محصول به ارمغان آورده است. این بادزها به راحتی درون گوش قرار گرفته و محکم می‌شوند و همین موضوع به شما امکان می‌دهد با انکر R100 به فعالیت‌های ورزشی مختلف بپردازید. از طرفی این مدل از گواهی IPX5 پشتیبانی می‌کند و پاشش قطرات آب نمی‌تواند به آن آسیبی وارد کند و می‌توانید با خیال آسوده حتی هنگام بارش باران نیز از این محصول استفاده کنید.

ویژگی ها:

  • باتری خوب
  • ارگونومی مناسب درون گوش
  • قابلیت ANC

شما با گوشی اندرویدی و ایفون خود می‌توانید از این محصول استفاده کنید و اتصال از طریق بلوتوث نسخه 5.1 برقرار می‌شود. این هدفون با ارگونومی خوبی ساخته شده و به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد. در نهایت شما می‌توانید در برنامه‌ی نصب شده به روی گوشی صدای این هدفون را شخصی سازی کنید تا موسیقی بیش از پیش به سلیقه‌ی شما پخش شود و هدفون نت‌ها را مطابق با سلیقه‌ی شما پخش کند.

ویژگی‌ها

  • وزن بسیار کم
  • امکان حذف صدای مزاحم
  • درایورهای ۱۰ میلی‌متری

هدفون‌های گردنی طرفداران به خصوصی دارند و دسته‌ای از کاربران به طور کلی برای ورزش کردن این مدل هدفون را ترجیح داده و برای خرید انتخاب می‌کنند. انکر R500 یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی زیر یک میلیون بازار است که تنها 28 گرم وزن دارد و در طولانی مدت باعث ایجاد هیچ خستگی برای شما نمی‌شود و شما عملا حضور آن به دور گردن را احساس نخواهید کرد. این محصول دارای یک باتری 195 میلی‌ آمپر ساعتی است و طبق ادعای انکر می‌تواند با یک بار شارژ حدود 20 ساعت دوام بیاورد که عملکرد بسیار خوبی است.

چگونه هدفون بی سیم را به گوشی متصل کنیم؟

حالت آماده به کار برخی از هدفون‌ها با باز کردن در کیس اتفاق می‌افتد و برای برخی دیگر باید حتما گوش‌ها را از داخل کیس خارج کنید تا فرایند متصل شدن به گوشی آغاز شود. در حالت دیگر اگر یک بار هدفون بی‌سیم را به گوشی خود متصل کرده‌اید در دفعات بعدی بدون هیچ مشکلی و تنها با قراردادن هدفون در حالت آماده به کار می‌توانید این دو دستگاه را به یکدیگر متصل کنید. در واقع شما هر بار که می‌خواهید هدفون را به گوشی متصل کنید کافیست ابتدا بلوتوث گوشی را روشن کنید و سپس هدفون‌ را در حالت شروع به کار قرار دهید تا به صورت خودکار این دو محصول به یکدیگر متصل شوند.

سوالات متداول

کدام برند بهترین ایرپاد تا یک میلیون را دارد؟ برندی مانند هایلو در بازه قیمتی زیر 1 میلیون تومان هندزفری‌های بسیار خوب و باکیفیتی تولید می‌کند. شیائومی هم مدل‌های جذابی دارد و همچنین می‌توانید نگاهی هم به برند QCY داشته باشید.

در صورت متصل نشدن هدفون بی‌سیم به گوشی چه کاری انجام دهیم؟ هدفون‌های بی سیم نیز مانند گوشی‌های هوشمند امکان ریسیت فکتوری دارند. یعنی شما می‌توانید آن‌ها را به حالت کارخانه برگردانید. این کار برای هر هدفون بی سیم به یک شکل انجام می‌شود و روش مشخصی ندارد اما به طور کلی اکثر هدفون‌ها با نگه داشتن انگشت به مدت ۱۰ یا ۲۰ ثانیه به حالت کارخانه برمی‌گردند. پس از بازگرداندن تنظیمات به حالت کارخانه می‌توانید بار دیگر برای اتصال هدفون به گوشی خود تلاش در مقاله‌ای که پیش رویتان قرار دارد می‌خواهیم به بررسی برخی از بهترین هندزفری موجود در بازار بپردازیم که بین بازه قیمت 500 هزار تومان تا یک میلیون تومان قرار دارند؛ پس تا انتهای مقاله راهنمای خرید هندزفری تا 1 میلیون تومان با ما همراه شوید.

خرید و مشاهده لیست  در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

طبیعتا گستردگی و تنوع هندزفری ها در بازار می‌تواند انتخاب را برای کاربران کمی دچار چالش کند، زیرا باید در مورد مدل‌های مختلف اطلاعات کسب کنند و با مزایا و معایبشان آشنا شوند. به همین منظور به سراغ تهیه مقاله راهنمای خرید هندزفری تا 1 میلیون تومان رفته‌ایم تا اگر قصد خرید هندزفری با قیمتی کمتر از 1 میلیون تومان را دارید و هنوز هدفون مناسب را انتخاب نکرده‌اید به راحتی محصول موردنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

فهرست بهترین هندزفری تا یک میلیون تومان

در این فهرست سعی کرده‌ایم محصولاتی قرار گیرند که جایگاهی در بازه قیمتی 500 هزار تا یک میلیون تومان داشته باشند. البته ما برای بازه‌های قیمتی دیگر نیز مقالات دیگری را تهیه کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

همانطور که احتمالا می‌دانید هایلو از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی محسوب می‌شود. یکی دیگر از هندزفری‌های به صرفه و کاربردی که در لیست بهترین هندزفری تا 1 میلیون تومان قرار می‌گیرد، هندزفری هایلو W1 است. این هندزفری از طراحی ظاهری جذابی بهره می‌برد که می‌توانید آن را در رنگ‌های آبی متالیک یا همان سرمه‌ای و سفید متالیک خریداری کنید. هر هدفون وزنی 4 گرمی دارد، قسمت‌های بیرونی هدفون براق به نظر می‌رسند و پوشیدن آن بسیار راحت است. همچنین دارای گواهی IPX4 است و تاحدودی خیال شما را از بابت نفوذ آب راحت می‌کند.

هدفون هایلو W1 از بلوتوث 5.2 و اتصالی قوی بهره می‌برد، هنگامی که هدفون‌ها را از قاب بیرون می‌آورید، به سرعت متصل شده و با هم جفت می‌شوند. کیس شارژ این هندزفری، ظرفیتی 310 میلی‌آمپر ساعتی دارد و تا 6 ساعت پخش موسیقی را با صدایی واضح فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به قابلیت حذف صداهای مزاحم با استفاده از فناوری cVc 8.0 اشاره کرد.

هندزفری هایلو  GT7

هدفون بی سیم دور گردنی زیلوت مدل H6

این هندزفری به کلیدهای مدیریت صدا مجهز شده که جهت کم و زیاد کردن صدا، تعویض موسیقی، جوابگویی به تماس و خاموش و روشن‌کردن آن کاربرد دارد. به‌علاوه وزن فوق‌العاده سبک (20 گرم) آن باعث می‌شود تا در طولانی‌مدت، بدون احساس خستگی به‌راحتی از آن استفاده کنید و از گوش‌دادن به موسیقی نهایت لذت را ببرید. به همین منظور اگر به دنبال هدفون دورگردنی تا 1 میلیون تومان هستید هدفون بی سیم دور گردنی زیلوت مدل H6 می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

هندزفری شیائومی Mibro S1

در مقاله راهنمای خرید هندزفری تا 1 میلیون تومان به سراغ هندزفری S1 شیائومی رفته‌ایم که توسط برند Mibro یکی دیگر از زیرمجموعه‌های شیائومی تولید و به بازار عرضه شده است. این هندزفری از طراحی خاص و زیبایی برخوردار شده و از همین رو بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

وزن 3.8 گرمی هر هدفون آن نیز باعث می‌شود تا در استفاده طولانی‌مدت احساس خستگی از شما دور بماند و به کمک پدهای لمسی تعبیه شده روی هدفون‌ها می‌توانید به‌راحتی موزیک را کنترل کنید. برای کیس شارژ هندزفری میبرو S1 شیائومی، باتری با ظرفیت 600 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده که 4 الی 5 ساعت پخش موسیقی و با استفاده از کیس شارژ تا 35 ساعت و تا 69 ساعت حالت آماده به کار شما را همراهی خواهد کرد. همچنین به کمک LED های روی کیس شارژ می‌توانید میزان شارژ آن را مشاهده کنید.
استاندارد IPX5، پشتیبانی از فناوری ENC، بلوتوث نسخه 5.3 و درگاه USB Type-C از دیگر ویژگی‌هایی هستند که هندزفری شیائومی Mibro S1 را به یک هدفون با ارزش خرید بالا در بازه قیمتی 500 تا 1 میلیون تومان تبدیل می‌کنند.

هندزفری بلوتوثی QCY T13

کیو سی وای گزینه‌های مقرون به صرفه و بسیاری به بازار عرضه کرده تا بتوانید با بودجه‌ای محدود هدفونی مناسب تهیه کنید. هندزفری QCY T13 از بهترین محصولات این برند معتبر محسوب می‌شود که در بازار ایران نیز فروش خوبی دارد. کیس شارژ آن دارای طراحی مربعی شکل و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های QCY T13 پشتیبانی از قابلیت حذف نویز با استفاده از 4 میکروفون است که در محیط‌های شلوغ به کمک شما می‌آید. این هدفون از کیفیت صدای بالایی برخوردار است و هرکدام از هدفون‌ها به صورت تکی قابل استفاده هستند. باتری 400 میلی‌آمپر ساعتی هدفون بلوتوثی کیو سی وای T13 نیز به شما امکان 5 ساعت مکالمه و 8 ساعت پخش موسیقی را می‌دهد. همه این ویژگی‌ها موجب شده است این هدفون در لیست بهترین هندزفری تا 1 میلیون تومان قرار بگیرد.

هندزفری سامسونگ Level U2

سامسونگ نیز به عنوان یکی از بهترین‌ها در عرصه تکنولوژی، برای بودجه‌های مختلف محصولاتی را در نظر گرفته است. اگر از طرفداران این برند معتبر هستید، هندزفری Level U2 مناسب شماست؛ زیرا به گونه‌ای طراحی شده که دور گردن قرار می‌گیرد، دارای روکشی براق و شیک است و بسیار خوش‌ساخت به نظر می‌رسد.

بلوتوث نسخه 5.0 باعث می‌شود آن را به راحتی به گوشی خود متصل کرده و تا 18 ساعت با آن موسیقی گوش کنید. همچنین تا 13 ساعت مکالمه را برایتان فراهم می‌کند. بعد از اتمام شارژ نیز می‌توانید با استفاده از کابل تایپ سی موجود در جعبه، آن را شارژ کنید. این هندزفری به عنوان یکی از بهترین‌ها تا 1 میلیون تومان به شمار می‌آید و همین سبب شده است در فهرست راهنمای خرید هندزفری تا 1 میلیون تومان قرار داشته باشد.

هایلو از زیرمجموعه‌های برند شیائومی محسوب می‌شود که به تولید گجت‌های هوشمند نظیر ساعت و هندزفری مشغول است و به دلیل کیفیت بالای محصولات خود، توانسته میان مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار شود. هندزفری MoriPods T33 یکی از محصولات این شرکت است که اگر قصد خرید هدفون تا 1 میلیون تومان را دارید، می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. این هندزفری از طراحی دسته‌ای استفاده می‌کند و به‌صورت نیمه در گوش قرار می‌گیرد و سبک طراحی آن با ظاهر جعبه نیز هم‌‌خوانی دارد. وزن هر ایرپاد تنها 3.9 گرم است که تجربه استفاده بسیار راحتی را برای شما رقم می‌زند.

سخن آخر

انتخاب هندزفری مناسب با بودجه و سلیقه هر فرد، همواره کار دشوار و زمان‌بری بوده است. در این مقاله به راهنمای خرید هندزفری تا 1 میلیون تومان پرداختیم و بهترین‌های این بازه قیمتی را مورد بررسی قرار دادیم. بهترین هدفون با قیمت مناسب را می‌توانید در این مقاله پیدا کنید. در صورتی که تجربه خرید هریک از این محصولات را داشته‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هدفون زیر 1 میلیون تومان کدام است؟

بهترین هندزفری بلوتوث تا 1 میلیون کدام است؟

اگر طرفداران شیائومی هستید ،هندزفری هایلو W1 بهترین هندزفری بلوتوث تا 1 میلیون تومان به شمار می‌آید.

بهترین هندزفری QCY تا یک میلیون تومان کدام است؟

بهترین هندزفری از برند کیو سی وای را می‌توان مدل QCY T16 نامید.

بهترین هدفون دور گردنی تا 1 میلیون تومان از نظر کیفیت کدام مدل است؟

هندزفری سامسونگ لول U2 بهترین هدفون دور گردنی در این بازه قیمتی به شمار می‌آید. هندزفری وان مور EO008 نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

کنید.

بهترین هدفون بی سیم زیر یک میلیون کدام است؟ هندزفری‌هایی مانند هایلو X1 پرو یا شیائومی ایر 2 پرو وضعیت بسیار خوبی به نسبت بازه قیمتی دارند و می‌توانند انتخاب‌های بسیار خوبی برای خرید باشند.

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

 

دکمه بازگشت به بالا