مجله بانوان

تاثیر تستوسترون پایین بر افزایش خطر ابتلا به آندومتریوز – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین به نقل از یا ژانویه ثلث، آندومتریوز ابتلا به 10٪ از زنان در بارداری یک وضعیت دردناک است که شباهت آن به وب است آندومتر در خارج از رحم روی اندام های دیگر مانند تخمدان ها ، لوله های رحمی ، روده ها و دیواره های خارجی رحم رشد می کند. تحلیل و بررسی آندومتریوز دشواری نامطلوب: به طور متوسط ​​برای تشخیص دقیق بیماری بین 7 تا 10 سال طول می کشد.

نتایج دو مطالعه ابتدا این را نشان می دهد آندومتریوز مربوط به رشد جنین در رحم است تستوسترون خیلی کم است نکته دوم به سندرم تخمدان چندگانه اشاره دارد کیستیک به دلیل مصرف بیش از حد تستوسترون در دوران بارداری در رحم است.

در مطالعه ای بر روی هورمون های جنسی مردانه در زنان ، محققان دریافتند که زنان نیز شامل این موارد هستند آندومتریوز بیشتر در مراقبت از جنین برای مادرانی که دوران نقاهت خود را طی می کنند تستوسترون آنها کم رشد می کردند.

«ناتالی دینسدیلرئیس تیم تحقیقاتی در دانشگاه سایمون فریزر کانادا ، در این مورد در باره او می گوید: “به نظر می رسد قرار گرفتن در معرض کم است.” تستوسترون برای یک جنین دختر دائماً در حال رشد تستوسترون تخمدان ها بر اساس سطح هورمون ها استرادیول خواهد بود. کمبود یا نبودن تستوسترون در رحم ، ممکن است سطح هورمونی برای رشد بیشتر وجود داشته باشد آندومتریوز تهیه کنید “

وی می افزاید: “این عدم تعادل اثرات مختلفی از جمله رشد آسیب ها را به همراه دارد آندومتریوز دلایل تستوسترون این معمولاً یک مهار کننده سرکوب سیستم ایمنی و ضد التهاب است. اگر چه سیستم ایمنی بدن و پاسخ التهابی آن در آندومتریوز “این بسیار فعال است.”

محققان برای تحقیق بیشتر در این زمینه تلاش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا