مجله عمومی

تاکید بر افزایش پروازهای فرودگاه لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

یحیی ابراهیمی گفت گفتن وی به نشست کنگره لرستان، خوزستان و چهارمحال بختیاری با رئیس جمهور اشاره کرد و در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: این نشست مطابق با سفرهای منطقه ای رئیس جمهور برگزار شد و در این جلسه به هر یک از نمایندگان 3 دقیقه فرصت داده شد تا مشکلات شهرستان را بررسی کنند.

تاکید بر تعریف پروژه های جدید و تخصیص اعتبار به آنها

وی با بیان اینکه ابتدا رؤسای مجمع نواحی هر ناحیه یک گزارش پنج دقیقه ای ارائه کردند، سپس نوبت به نمایندگان رسید.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از رویه های غلطی که در دولت های گذشته وجود داشت، اولویت بندی پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بیشتر در افتتاح پروژه ها و یا تامین اعتبار پروژه ها بود. در این جلسه اعتراض کردم و تاکید کردم که در مناطق و شهرهایی که پروژه از قبل تعریف شده است، اولویت پروژه های با نسبت پیشرفت فیزیکی بالاتر مشکلی ندارد، اما در شهرهایی که پروژه انجام نشده است. اصلاً همین بی عدالتی و این رویه را باید به اشتباه تغییر داد.

ابراهیمی افزود: در شهرهایی مانند دلفان و سلسله در استان لرستان که تاکنون پروژه های زیادی تعریف نشده است، خواستار پروژه های قبلی هستیم، ظلم حق مردم است و درخواست داریم این رویه تغییر کند و برای هرکدام تورهای منطقه ای انجام شود. تعریف و ایمن سازی برخی پروژه ها از شهرها.

برنامه ریزی پروژه برای تکمیل ساخت سد و تخصیص حقوق هبه لرستان

وی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به مشکلات شهرداری ها در مناطق کمتر توسعه یافته و ارزش افزوده 9 درصدی برای آنها گفت: این نیز ظلم است، شهرهای لرستان به ویژه دلفان و سلسله 12 تا 15 ماه فرصت دارند. دستمزد کارگران معلق چرا؟که منبع درآمد ثابتی ندارند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه ما به شهرهایی که کارخانه و منابع درآمدی مبتنی بر مالیات ندارند، چندان مطلوب نیست و دولت باید در این زمینه تدبیر اساسی داشته باشد. . شهرها.”

ابراهیمی در بخش دوم سخنان خود به تامین حقوق پرداخت هبه و کم بودن میزان اراضی کشاورزی آبی لرستان در دیدار با رئیس جمهور گفت: این اولویت اصلی لرستان است و در واقع بر تامین آب 600 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و احداث و تکمیل سدها در این جلسه تاکید شد.

تمرکز بر افزایش پروازها در فرودگاه خرم آباد

وی در ادامه سخنان خود به مسائل عمرانی اشاره کرد منجر به راه آهن، هوا و زمین در لرستان گفت: با آماری که به رئیس جمهور ارسال می کنیم، اعلام می کنیم که لرستان در همه این حوزه ها از مناطق همجوار و نرم کشور عقب است.

نماینده مردم سلسله و دلفی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروازهای فرودگاه خرم آباد و مقایسه آن با پروازهای فرودگاه کرمانشاه، گفت: روزانه 10 پرواز در فرودگاه کرمانشاه انجام می شود اما فرودگاه خرم آباد یک پرواز در روز دارد. گاهی چندین روز پرواز نکن.

ابراهیمی گفت: تمرکز ما افزایش تعداد پروازها، ایجاد زیرساخت ها و همچنین افزایش، حفظ منظم پروازها و برنامه ریزی زمان آنها بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه لرستان تنها منطقه ای است که مرکز شهر از طریق ریلی ارتباط ندارد، گفت: در این راستا از رئیس جمهور خواستیم در این زمینه و مطالبه مهم مردم لرستان در این خصوص اقدام کند. اولین فرصت

مشکلات راه روستایی را یکبار برای همیشه حل کنید

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعه هرسین – فیروزآباد – نورآباد در قالب کریدور شمال غرب – جنوب گفت: در این قسمت مشکلات زیادی داریم که تاکید کردیم که اعتبار باید تامین و به پیمانکار تخصیص یابد.»

ابراهیمی در ادامه سخنان خود به نقشه راه اشاره کرد الشتر وی در این نشست به سمت بروجرد و سایر محورهای اتوبان خرم آباد – اراک گفت: تاکید کردیم در اسرع وقت اعتبار قطعه بروجرد به سمت اراک تامین شود.

وی با اشاره به وجود 360 کیلومتر راه خاکی و خاکی در شهرستان های سلسله و دلفان گفت: تاکید شد با تامین اعتبار مشکلات راه های روستایی یک بار برای همیشه حل شود.

سرمایه گذاری 10 هزار میلیاردی در لرستان

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید بر تامین اعتبار تکمیل بیمارستان نیایش خرم آباد گفت: از دیگر مطالبات مطرح شده در این جلسه بود.

ابراهیمی گفت: نظارت بر استاناتیوند“و”میربگمنطقه ویژه فیروزآباد و هفت چشمه تصفیه فاضلاب شهری الشتر و نورآباد، اصلاح مدارس شهرستان دلفان، قطعه «کاکاوند» و سلسله، اعطای تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و تبصره 18 حوزه مشاغل از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود که معاون رئیس جمهور نیز در 10 جلسه وعده داد. تریلیون بودجه اختصاص یافته به سرمایه گذاری و اشتغال در این منطقه و شرایط آن سرمایه گذاری در مناطق فقیرتر و اهداف توسعه اشتغال است.

وی با اشاره به مسائل مربوط به کارخانه نفت دلفان گفت: رایزنی های زیادی با .ستا و کاری که ما در بخش خصوصی انجام داده ایم یکی از شروط آنها تامین مواد غذایی اولیه، اعتبار و تسهیلات بانکی است که در دیدار با رئیس جمهور تاکید شد و ایشان با این امر موافقت کردند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی و سرمایه گذاری در بنگاه های اقتصادیایمیدرو“و”.ستادر مناطق فقیرنشین به ویژه دلفان و سلسله مطالبات دیگری از رئیس جمهور مطرح شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا