مجله حوادث

تاکید عضو شورا بر لزوم پیش بینی نیازهای آتش نشانان در بودجه ۱۴۰۰

رئیس کمیته بودجه و مرجع نظارت مالی در یکصد و چهارمین جلسه بودجه سازمان آتش نشانی تهران ، اما از تلاش آتش نشانان در سال 1399 به دلیل نیاز به تأمین نیازهای آتش نشانان ، بازسازی ایستگاه ها و تکریم بازنشستگی پیش از موعد آتش نشانان در بودجه 1400

به گزارش کندوج ، مجید فراهانی در این نشست گفت: فعالیت های آتش نشانی کرونا قابل تحسین بود زیرا این عزیزان کارهای معمول خود را در رابطه با ایمنی شهروندان انجام می دادند و مراقبت از ضد عفونی مراکز مختلف را انجام می دادند.

یک نماینده شورای شهر تهران افزود: این عزیزان در اوایل همه گیر کرونا شیفت های اضافی در شهر داشتند و بنابراین ما باید یک فکر اساسی داشته باشیم تا اقدامات آنها را جبران کنیم.

فراهانی با اشاره به بازدید خود از این مجتمع اظهار داشت: محیط کار و کار آتش نشانان واقعاً مناسب نیست زیرا آنها مدتها کار کرده اند ، کارها و شیفتهای عمر خود را در مجموعه گذرانده اند اما بسیاری از این ایستگاهها 40 ساله هستند پیر

رئیس کمیته بودجه و وزارت دارایی تهران افزود: برخی از این ساختمان ها فرسوده هستند ، بنابراین باید در این مورد اساسی فکر کنیم.

فراهانی گفت: “افزایش آسانسور و پله از موارد خوبی بود که سال گذشته اتفاق افتاد.” نگرانی ما حل مشکلات نیروهای آتش نشانی و آتش نشانان است و معتقدیم هرچه این مشکلات بیشتر حل شود ، سرعت خدمات رسانی به شهروندان نیز بیشتر خواهد بود.

براساس گزارش نماینده شورای شهر تهران ، وی در پایان اظهار داشت: نیازهای آتش نشانان ، تجدید ایستگاه ها و اعتبار برای بازنشستگی پیش از موعد آتش نشانان نیز باید پیش بینی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا