مجله بانوان

تاکید معاون زنان و خانواده بر ایجاد اشتغال فرزندان بهزیستی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نشست نزدیک با خیران گفت: به دنبال دستورالعملی برای اصلاح مشکلات هستیم. .ایران زیرا تمرکز ما بر خانواده ها و زنان است. ما معتقدیم زن محور خانواده است و اگر سلامت جسمی و روحی زنان تضمین شود، سلامت جامعه نیز تضمین می شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در بازدیدهای حوزه با آسیب های زیادی در حوزه زنان، زنان بی سرپرست، زنان بدسرپرست و زنان زندانی مواجه هستیم که اگرچه تعداد زنان زندانی 3 درصد کل زندانیان است اما این تعداد نیز می باشد. بالا از آنها حمایت کنید

خزعلی افزود: اگر به کودکانی که مادرانشان زندانی هستند توجه نشود ممکن است به جرایم اجتماعی مبتلا شوند، افراد معتاد نیز باید حمایت و بازپروری شوند، دخترانی که شرایط خاص دارند، به همین دلیل است که ما زنان بخصوص می خواهیم وارد این شهر شویم. استادیوم و گروه ها.» برای حمایت از این افراد تشکیل شود.

معاون رئیس جمهور اعلام کرد: البته فقط حمایت مالی نباید مراقب باشید، بلکه آموزنده، معنوی و پشتیبانی در نظر داشته باشید بحث مشاوره هم همکاری همه شما را می طلبد .ایران ما به دلیل اینکه مثلاً برای کسانی که نمی توانند وکیل بگیرند و در واقع بی گناه هستند، مشاوره حقوقی داریم.

وی خاطرنشان کرد: برای کسانی که بدهی کم دارند و در زندان به سر می برند، باید در حد توان فکری برای تامین معاش همه کنیم.

معاون رئیس جمهور افزود: کودکان بهزیستی، همسران زنان خانه دار و متخلفان باید مورد حمایت قرار گیرند و برای آنها یا فرزندانشان شغل ایجاد کنیم و خواهشمندیم سرمایه گذاری در زمینه کارآفرینی انجام شود و تا 4 سال آنها را پیگیری کنیم. می توانند روی پای خود بایستند.»

خزعلی ادامه داد: اشتغال بسیار حائز اهمیت است و این موضوع باید برای ایجاد زمینه اشتغال برای افراد نیازمند جدی گرفته شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: کار خیر را به کمک مالی محدود نکنیم. در این مدت با آسیب‌ها، کاستی‌ها و کاستی‌های زیادی مواجه بودیم که با کمک‌های مالی، فرهنگی، آموزشی، اخلاقی، حقوقی، اجتماعی و نیازهایی که باعث ایجاد انگیزه و پشتوانه زن و خانواده می‌شود، برطرف نشد. اعتماد کنید و همه اینها را از خودت به او بده .ایران ما می خواهیم بتوانیم برای رفع برخی از این کاستی ها قدم برداریم، حذف و کمبود چیزها را از بین ببریم تا جامعه ای بهتر و زیباتر داشته باشیم.

در این جلسه .ایران همچنین با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به ارائه مشکلات و راهکارهای حوزه خود پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا