مجله بانوان

تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند استقرار دولت انقلابی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، هاجر تحریری نیکزفت در کنفرانس نخبگان ظهر سه شنبه در بیانیه دومین گام در ادامه انقلاب و تمدن جدید اسلامی در ستاد تبلیغات اسلامی گیلان اظهار داشت: زنان از حامیان بوده و هستند. انقلاب

وی با اشاره به نقش زنان در اجرای اعلامیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: نباید اجازه دهیم این اعلامیه فقط در قالب کلمات ، کنفرانس ها و سمینارها باشد.

استاد دانشگاه گیلان با بیان اینکه فرهنگ اسلامی به معنای نمایش دین در همه زمینه های زندگی و جامعه است ، گفت: انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی یکی از ارکان شکل گیری فرهنگ جدید است که خوشبختانه در ایران تهیه شده است. “

وی با بیان اینکه امروز ما به دنبال شکل گیری یک نظام اسلامی هستیم ، ادامه داد: نظام اسلامی باید اکتشافی باشد و ارزش های اسلامی در جامعه ایجاد شود. به همین دلیل ما به یک دولت انقلابی و اسلامی نیاز داریم. ما باید سیاست خود را برای دستیابی به چنین موقعیتی برنامه ریزی کنیم. ثروتمند ژرا

تحریری نیکزفت افزود: علم ، تحقیق ، اخلاق ، نفوذ معنوی ، اقتصاد ، عدالت و مبارزه با فساد ، ملی گرایی در روابط خارجی و سبک زندگی اسلامی از مهمترین ویژگی هایی است که رهبر در ایجاد تمدن اسلامی آشکار می کند.

نماینده سابق رشت در مجلس همچنین به نقش زنان در دستیابی به این تمدن اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان در حوزه های اجتماعی و فردی نیز نقش دارند.

تحریری نیکزفت ، که در آن وی گفت زنان در زمینه های خاص باید با خودسازی و خودشناسی به شکلی حرکت کنند که در مسیر این فرهنگ باشد ، ادامه داد: زنان نیز در خانواده نقش زیادی دارند.

وی با اشاره به اینکه حضور زنان در جامعه اجتناب ناپذیر است ، گفت: نیمی از چرخه زنان بعد از زنان می چرخش اگر زنان انقلابی و مذهبی ما کار نکنند ، زنان با افکار دیگری کار می کنند که نتیجه مطلوب را نمی بینیم.

سردبیران نیک صفت در ادامه با بیان اینکه زنان ایرانی نیز باید در دنیا نقش آفرینی کنند ، ادامه داد: زنان ایرانی باید با رعایت قوانین وجود به سمت هدف خلق جهان حرکت کرده و علاوه بر زندگی فردی ، در جهت توسعه سیاسی تلاش کنند. روابط

وی افزود: یک زن باید امام زمان خود را بشناسد و دانش کسب کند و به سمت نشر مجدد و قرار دادن همه اعمال و رفتار خود در این راستا حرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا