مجله ورزشی

ترین‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال/ سپاهان بهترین تیم، الهامی بهترین سرمربی

طبق گزارشات شفافهفته بیست و نهمین دوره رقابت های لیگ برتر انگلیس در فوتبال شب گذشته با 8 بازی ملی همزمان و در مهمترین مسابقات برگزار شد ، پرسپولیس اولین قهرمان لیگ 19 در یک بازی باشکوه با نتیجه 3: 3 مقابل گلگهر متوقف شد. در تهران استقلال بهتر از تساوی مقابل پیکان عمل نکرد و مقام سوم تیم تراکتورسازی سال آینده با پیروزی در دربی تبریز مقابل Mashayinsazi گامی بزرگ در جهت کسب سهمیه آسیا در لیگ قهرمانان اروپا برداشت.

دیدار پایانی دو تیم سپاهان و شهرخودرو با پیروزی 2 بر صفر اصفهانی به پایان رسید ، بنابراین این تیم اصفهانی می تواند آخرین فرصت خود را برای کسب سهمیه در هفته گذشته امتحان کند. فولاد نیز با تساوی ضعیف در جام جم به مقام پنجم سقوط کرد. در آبادان ، شاهین شهرورداری از بوشهر شکست 3: 1 صنعت نفت آبادان را به عنوان تیم اول لیگ برتر انگلیس قبول کرد و به لیگ آزادگان رفت.

نتایج مسابقه هفته 29

  • گلگهر سیرجان 3 – پرسپولیس 3
  • استقلال یک – پیکان یکی
  • تراکتور 2 – اعتبار ساخت دستگاه
  • جفت های جنوبی – فولاد صفر
  • سپاهان 2 – شهرخودرو صفر
  • صنعت نفت آبادان 3 – شاهین شهریاری یک
  • سایپا صفر – روغن مسجد سلیمان صفار
  • نساجی مازندران صفر – صفر آهن

نکات برجسته هفته بیست و نهم در لیگ برتر انگلیس / بهترین تیم سپاهان ، الهامی بهترین سرمربی تیم

تعداد گل در هفته: 17 گل

در میان گل: 1/2 گل در هر بازی

زیباترین بازی: مسابقه گلگهر و پرسپولیس با 6 گل بزرگترین بازی هفته بود.

گرانترین بازی: 3 مسابقه نفت سایپا-مسجد سلیمان / نساجی-ذوب آهن / پارس جنوبی-فولاد که با تساوی بدون گل به پایان رسید ، بازی های هفته برای گفتن حداقل بود.

تیم هفته: سپاهان؛ به امید هفته گذشته

از 8 بازی این هفته ، فقط 3 نتیجه یک تساوی به پایان نرسید و تیم های سپاهان ، تراکتور و صنعت ناتف برندگان هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس بودند. دیدار سپاهان و شهر خودرو دوئلی بود بین تیم هایی که مدعی پیروزی در سهمیه لیگ قهرمانان بودند و در پایان ، اصفهانی تیم زرد که اخیراً شاهد تغییر در زمینه فنی خود بود ، در صدر جدول قرار گرفت.

با این نتیجه و با توجه به شرایط جدول ، سپاهان هفته گذشته و حتی با کسب مقام چهارم شانس قهرمانی در سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارد ، این احتمال وجود دارد که این تیم سال آینده به لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

بازیکن هفته: 20 دقیقه در زمین ، یک گل و یک پاس گل

محمدرضا آزادی در دقیقه 70 بازی ، کاپیتان تیم ملی به جای تراکتور و ماشین فروشی در زمین حضور پیدا کرد و درست چند ثانیه بعد از حضور در زمین ، او اولین گل را به رضا اسدی داد و سپس ، در حالی که بازی در یک بازی به پایان رسید. در دقیقه 90 ، تراکتور گل پیروزی را به ثمر رساند.

مربی هفته: ساکت الهامی؛ تبادل طلایی

بازی این هفته الهام خاموش، تاكسیرا (سرمربی سپاهان) و بهنام سراج (سرمربی تیم صنعت نفت) تنها مربیانی بودند كه می توانند تیم خود را به 3 امتیاز افزایش دهند ، اما عملکرد خاموش الهام كه ​​هفته های سختی را در تبریز گذراند ، نبوغ در نبرد همسایگان این شهر بود. در این بازی الهامی در دقیقه 95 فقط دو تعویض انجام داد و با ارسال مسعود شجاعی و میثم تیموری از زمین مسابقه ، رضا اسدی و محمدرضا آزادی را به جای آنها به زمین فرستاد. همان دو بازیکنی که گل های تراکتور را به ثمر رساندند و این تیم اکنون با قرار گرفتن در مکان سوم ، به یکی از اصلی ترین رقبا برای ورود به لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شده است.

صفحه امتیاز مردم پرسپولیس به دیابت نزدیک شدند

در بازی های هفته تغییری در امتیازات برتر حاصل نشده است شیخ دیابت (13 گل) و شهریار مقانلو (12 گل) نتوانستند گلزنی کنند. اما عیسی الکاتیر با یک گل برای صنعت نفت 12 گل برابر شاهین به ثمر رساند و مغانلو را کنار گذاشت.

مهدی ترابی و علی علیپور نیز با 11 گل در بازی مقابل گلگهر به مقام سوم رسیدند. ارسلان مطهری و مهدی قائدی با 10 و 9 گل در ردیف های بعدی قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا