مجله عمومی

تساوی یک نیمه‌ای استقلال و سپاهان درنبردگرم/توفان تعیین کننده بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم های سپاهان و استقلال از ساعت 18:30 چهارشنبه در چارچوب هفته بیست و پنجم جام خلیج فارس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

سپاهان کار را بهتر آغاز کرد و درست در ابتدای کار در دقیقه 3 فرصت گلزنی پیدا کرد.

استقلالی ها که دو سه دقیقه ابتدایی را خوب شروع نکردند، در دقیقه پنجم با ضربه ایستگاهی جعفر سلمانی به پاس محمد دانشگر رسید و او با ضربه سر دقیق بالای جلال الدین علی محمدی دروازه را باز کرد.

اما سپاهان بعد از این گل آرام نگرفت و چند حمله را آغاز کرد که خیلی سریع نتیجه داد، محمدرضا حسینی در فاصله ای زیبا از میانه زمین پا به توپ شد و حردانی را با یک شوت دوبل و در تک به تک او پاس داد. یک موقعیت حسینی برای اعلام پنالتی داور را متوقف کرد و ولسیانی این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

پس از این گل، سپاهان دقایقی مسلط بود و صاحب توپ و میدان بود، اما به مرور بازی داغ شد و از کناره ها به میانه زمین رفت تا بعد از گل سپاهان چیزی نداشت. موقعیت ویژه روی دروازه تیم ها تا دقیقه 30.

در دقیقه 30، استقلالی ها یک ضربه آزاد روی محوطه جریمه ارسال کردند، اما مدافعان در نوک پای خود بودند و فضایی برای پایان دادن نداشتند.

در دفعه بعد مقانلو روی پاس احمدزاده در دهانه دروازه موقعیت گرفت اما این بار ضربه سر بی دقت او با فاصله بسیار کمی به بیرون رفت تا سپاهان موقعیت های از دست رفته را از دست بدهد و این نیمه به همین ترتیب به پایان رسید. نتیجه، یکی یکی نه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا