مجله حوادث

تصویب معافیت گمرکی سازمان مدیریت بحران در هیات دولت

صبح امروز در جلسه دولت 91 ، آزادی گمرک سازمان مدیریت بحران کشور به تصویب رسید.

به گزارش کندوج ، با استناد به بانک اطلاعاتی وزارت کشور ، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران از این خبر خبر داد و افزود: در اجرای جذب ، مدیریت و توزیع تسهیلات و کمک دولت ملی و خارجی شکاف هایی وجود دارد.

نجار افزود: بر این اساس ، درخواست اصلاح اصلاحی در نامه در نامه ای از وزیر کشور و معاون رئیس شورای عالی مدیریت ریسک به معاون اول رئیس جمهور ارسال شد. در این جلسه برای دیدار و دفاع از برنامه پیشنهادی سازمان مدیریت بحران در کشور ، لزوم بررسی دستگاه های ترخیص کالا از گمرک در برابر حوادث طبیعی توضیح داده شد.

دبیر آژانس ملی پیشگیری ، هماهنگی و پاسخ با اشاره به حضور امروز صبح امروز در جلسه 91 کمیسیون اقتصادی دولت ، اظهار داشت: سرانجام موضوع آزادی گمرک سازمان مدیریت بحران در کشور در دستور کار قرار گرفت. به تصویب رسید.

رئیس آژانس مدیریت بحران کشور اسناد قانونی این پروژه را افشا کرد: طبق ماده 9 (ج). قانون سازمان مدیریت بحران وظیفه جذب ، هدایت و توزیع امکانات و منابع دولتی داخلی و خارجی را در سازمان مدیریت بحران دارد.

وی با اشاره به تجربه حوادث قبلی ، به ویژه سیلاب در آوریل 1998 در اکثر مناطق کشور ، اجرای قانون و مسئولیت نسبت به تنظیم کنندگان و همچنین سرعت عمل در خدمت مصدومین را از مزایای تصویب این قوانین دانست. به دولت و برای پاسخگویی به درخواست های سایر آژانس ها برای تمیز کردن محصولات و تجهیزات مورد نیاز آنها ، با توجه به اینکه برخی کالاها و غذاهای حساس در موارد ذکر شده وجود دارد ، باید سرعت بیشتری در دریافت و توزیع اقلام داشته باشد.

نجار با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران کشور از تصادفات امتناع می ورزد ، علاوه بر کمک به مدیریت یکپارچه و نظارت بر واحدهای بحران ، از ارائه دهندگان خدمات متعدد در صورت بروز حوادث طبیعی خواستار شد. این امر نمی تواند ، با توزیع تسهیلات در میان قربانیان این حوادث ، عدالت برقرار کند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا