مجله بانوان

توسعه اشتغال پایدار زنان با همراهی سازمان توسعه صنعتی ملل متحد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از حامد فروزان در نشست با صندوق کودکان سازمان ملل که با «حضور» مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی برگزار شد.ساندین»مدیر پروژه تجاری آژانس UNIDO«شهرکی جوان» نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران، نمایندگان وزارت امور خارجه، وزارت کشاورزی، صندوق توسعه صنایع دستی و انجمن های صنفی گفت: UNIDO خواهد بود.

وی گفت: این طرح توسط وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی و با حمایت آژانس توسعه صنعتی سازمان ملل متحد از سال 2015 در زمینه های فناوری اطلاعات، پوشاک، زنبورداری، گردشگری، صنایع دستی، کفش و چرم راه اندازی شده است. . محصولات.”

مدیر بین الملل وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی یکی از مهمترین خواسته های آژانس توسعه صنعتی سازمان ملل متحد را پیوند تولیدکنندگان و بازار داخلی با بازار منطقه برای توسعه صادرات دانست. کمک به جذب سرمایه و توسعه شرکت های دانش.

«ساندین»مدیر پروژه تجاری آژانس UNIDO وی با اشاره به تمدید این پروژه تا سال 2023 افزود: این پروژه در سال های گذشته طراحی شده است و نیازمند تحقیقات جدید برای استفاده بهینه از به روز رسانی اره

جوان شهرکی، نماینده سازمان توسعه صنعتی ملل متحد در ایران، در توضیح پیشرفت و اشتغال این پروژه گفت: ما به دنبال یافتن اعتبارات جدید هستیم تا پروژه بتواند به عنوان یک مدل مناسب به سرانجام برسد. .

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا