مجله بانوان

تیمی که فقط چند ساعت دوام آورد!

کندوج / خوزستان فوتبال بانوان خوزستان طی روزهای اخیر شاهد اتفاقات عجیبی بوده است.

باشگاه آویسا خوزستان که در اوت سال 1998 با قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول بانوان فوتبال کشور مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرد ، سال گذشته نیز در این مسابقات شرکت کرد ، بنابراین پر استعداد خوزستان در رده های برتر قرار دارد فوتبال کشور دور نیست.

به گزارش کندوج ، هفته های پایانی لیگ برتر بانوان به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و بر همین اساس آویسا خوزستان با وجود عملکرد ضعیف برای حفظ سهمیه خوزستان در لیگ برتر باقی ماند.

باشگاه خصوصی آویسا خوزستان ، یک باشگاه خصوصی که به شدت از ناحیه تاج دچار آسیب دیدگی شده و دچار مشکلات مالی است ، تصمیم گرفت امتیازات خود را به مدت یک فصل به ریاست ورزش و جوانان خوزستان منتقل کند. اقتدار یکی از تیم های خوزستانی ایجاد و سهمیه لیگ منطقه ای استان حفظ می شود.

اما تیم خوزستان در لیگ برتر بانوان با سخنان و گفته های عجیب بسیاری روبرو شد. دختران خوزستان خواهان نماینده ای از منطقه برای حضور در لیگ برتر هستند و مدیر ورزش خوزستان نیز تصمیم به ورود به ورزشگاه می گیرد. سپس مقامات این اداره کل با مربی تماس گرفته و از او می خواهند که هدایت تیم فوتبال بانوان خوزستان را بر عهده بگیرد. این مربی همچنین لیست بازیکنان خود را تهیه می کند و پس از توافق با افراد مورد نظر به آنها اعلام می کند که برای شرکت در تمرینات به اهواز خواهند آمد. در همین حال ، مدیر ورزشی خوزستان که قادر به مدیریت خود تیم نیست ، تصمیم می گیرد امتیاز آوایسا را ​​به باشگاه خصوصی دیگری در اهواز بدهد.

سرانجام بازیکنان داخلی و خارجی از استانهایی مانند تهران و اصفهان با اعلام و هماهنگی قبلی دبیرکل ورزش در خوزستان تمرین می کنند. اولین تمرین نیز برگزار می شود. تاکنون همه چیز خوب پیش رفته و بازیکنان پس از تمرین برای استراحت به خوابگاه می روند اما تماس مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با شخصی که قرار بود امتیاز بدهد معمولاً خراب می شود.

در این تماس اعلام شده بود که هیچ بودجه و بودجه ای وجود ندارد و مدیریت تیم خوزستان در لیگ برتر بانوان لغو شده است. این آرزوی تمام دخترانی بود که کیلومترها به اهواز سفر کرده بودند و حتی برخی از آنها قراردادشان را با تیم قبلی فسخ کرده بودند. روی سرشان می افتد و معلوم نیست چرا پول فوتبال زنان نبود!

بعد از این حادثه ، فوتبال زنان خوزستان وضعیت خوبی ندارد و شاید در یک محیط کرونا که مردم و جوانان ناراضی هستند ، این فوتبال می توانست موقعیت دختران خوزستان را کمی بهبود ببخشد ، اما نه تنها آنها بهتر نشدند ، بلکه با این عمل اکنون آنها معتقدند که در مورد آنها شوخی کرده است زیرا وقتی مدیر ورزشی خوزستان از مدیریت تیم و بودجه مطمئن نبود ، نباید جلو می رفت و دستور برگزاری جلسات آموزشی را صادر می کرد. اتفاقی که می تواند در جهان نادر و حتی خنده دار باشد ، وقتی تیمی تشکیل می شود اما هنوز چند ساعت نگذشته است ، آنها حل و فصل آن را برنامه ریزی می کنند.

نکته جالب سکوت مسئولان و نمایندگان خوزستان در قبال این اقدام و نقض حقوق فوتبالیست ها در خوزستان است. روزی که تماس گرفته می شود و پرونده تیم فوتبال زنان مختومه می شود ، دخترانی که با اشتیاق و هزاران امید در این تمرین شرکت کرده بودند ، با چشمانی اشکبار از خوابگاه خارج می شوند ، اما حتی یک نفر نیز پاسخگوی همه نفرت ها است و اشک دختران نیز می داند. نه با این حال انتظار می رفت که استاندار خوزستان ، نمایندگان منطقه و مدیر ورزش و جوانان خوزستان برای این مسئله راه حلی پیدا کنند و اکنون جامعه فوتبال خوزستان فقط منتظر پاسخ این سوال است که چرا دختران منطقه باید اینقدر گیج شوند؟ و هیچ کس مسئول آنها نیست؟

البته اکنون گفته می شود با توجه به اینکه باشگاه آویسا تصمیم در سطح لیگ برتر خود را به مدیر ورزشی خوزستان واگذار کرده و ریش و قیچی در دست مسئولان این دفتر مرکزی است ، احتمال حضور تیمی از خوزستان در لیگ برتر وجود دارد. خوزستان فقط سه روز فرصت دارد اسناد تیمی خود را به فدراسیون بفرستد. روزهایی که بی خیال می گذرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا