مجله ورزشی

ثبت سومین پیروزی برای استقلال/ زور تراکتور به آبی‌ها نرسید

به گزارش کندوج؛ تیم فوتبال استقلال تراکتورسازی تهران و تبریز از ساعت 18 امروز ورزشگاه آزادی و در هفته سوم بازی های لیگ برتر آنها به مصاف هم رفتند و آبی پوشان توانستند به تنهایی بر صفر امتیاز را کسب کنند و برای سومین بار پیاپی در فصل جدید پیروز شوند.

عملکرد دو تیم در نیمه اول چندان برای چنگی جذابیت نداشت بازی دیدار استقلال و تراکتورسازی باعث شد تا توپ در میانه میدان بیشتر تقسیم شود. استقلال سعی کرد از خط دفاعی بازی کند و توپ را به حسین زاده و یمگا داد. قلب نگهبان تراکتورسازی باید شرایط را ایجاد کند اما این برنامه با پرس جلوی تراکتورسازان و هوشیاری آنها در گارد استفاده نشد. آن طرف میدان فیروز کریمی او علاوه بر ضد حملات، بازی مستقیم از دفاع تا حمله را در دستور کار بازیکنانش قرار داد و روی تکنیک و حفظ توپ تمرکز کرد. بابایی و نریمان. جهان او در حمله حساب باز کرده بود. تراکتورها بهتر از استقلالی ها کار خود را انجام دادند. دانش آموزان فرهاد مجیدی پس از کش و قوس کوتاهی با مدافع، سرانجام یمگا و حسین زاده توپ را به خانه بردند. یکی از موقعیت های خطرناک این نیمه شوت 30 متری غفوری است که با واکنش های خبری خوب به گل نرسید. در موقعیتی دیگر یمگا می توانست در دقیقه 28 با ضربه سر دروازه را باز کند اما توپ استقلال در چارچوب نبود و به بیرون رفت. شاید خطرناک ترین موقعیت استقلال در دقیقه 40 بود که پاس سلمانی به حسین زاده در موقعیتی عالی قرار گرفت اما بازیکن جوان استقلال با بی دقتی توپ را به بیرون پرتاب کرد و تا نیمه اول فرصت خوبی برای استقلالی ها از دست داد. قرعه کشی بی حد و مرز برای اتمام.

800

در نیمه دوم فرهاد مجیدی با ارسلان مطهری به جای روزبه چشمی وارد زمین شد تا قدرت هجومی آبی ها بیشتر شود. در دقیقه 51 بازی، Saman Nariman Jahan از Traktor میتونه اختلاف رو بیشتر کنه، اما ضربش که از سمت چپ زده شده بود از بالای دروازه به بیرون رفت. سه دقیقه بعد ارسلان مطهری وارد نیمه دوم شد زمین یک ضربه سر برای استقلال به ثمر رسانده بود. استقلال بعد از 28 دقیقه یک پنالتی گرفت. Vera Ghafouri در دقيقه 70 بازي روی یک حرکت انفرادی در عمق دفاع حریف نزدیک بود که تيم مهمان رو يه گل جلو بيندازه ، اما Zubair Niknafs عالی عمل میکنه توپ رو به كرنر هدايت كرد. تراکتورسازی برای جبران نتیجه در نیمه دوم هجومی روی دروازه استقلال انجام داد که این حملات تا پایان بازی از دفاع مستحکم و منسجم استقلال دور نماند. قاضی سیدرضا مهدوی به عبدالله ناصری از تراکتورسازی و محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، یمگا و جعفر سلمانی از استقلال کارت زرد نشان داد.

قاضی: سیدرضا مهدوی

ترکیب استقلال تهران: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی (77- عارف آقاسی)، آرش رضاوند (57- زبیر نیکونفاس)، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی (46- ارسلان مطهری)، وریا قاف یغاف سلفاء. . (2) + 90- رضا آذری) و امیرحسین حسین زاده (2 + 90- امین قاسمی نژاد)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب تراکتور تبریز: محمدرضا اخباری، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق پور، اکبر ایمانی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی، محمد قادری (65- علی فتحی)، عبدالله حسینی، آرش قادری، بهزاد سلامی (82- شاهینقد) – سحینقی) سعید واست.

سرمربی: فیروز کریمی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا