مجله عمومی

جشنواره فیلم فجر و پوشش تخصصی‌تر آن در رسانه ملی

به گزارش پایگاه خبری کندوج،
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، نشست مشترک مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر و مدیر روابط عمومی صدا و سیما به منظور بررسی قابلیت های تعاملی در محل دفتر جشنواره فیلم فجر برگزار شد. بین دو طرف روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، پژمان کریمی، رئیس اطلاع رسانی و امور رسانه صدا و سیما، حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی صدا و سیما، احمدرضا صدر، رئیس روابط عمومی. روابط معاونت صدا و سیما و آرش رمضانیان معاون روابط عمومی فجر.
در این جلسه همچنین چندین اپلیکیشن و شبکه که برای ساخت اپلیکیشن اعلام آمادگی کردند، بررسی شد. همچنین در این نشست قرار شد معاونت صدا و سیما به ابعاد فرهنگی جشنواره توجه ویژه داشته باشد و این ویژه برنامه ها را در قالب برنامه های تخصصی برای بینندگان تحلیل رادیو پخش کند.

رسانه ملی چهلمین جشنواره فجر را به صورت تخصصی تری پوشش خواهد داد
مسئول اطلاع رسانی و رسانه موسسه صدا و سیما مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر در حاشیه این نشست گفت: در حوزه صدا و سیما تلاش می کنیم چهلمین فیلم فجر را تماشا کنیم. جشنواره. جشنواره فیلم به شکل تخصصی تر.»
وی با بیان اینکه جشنواره فجر به چهلمین سال فعالیت خود رسیده و دوران بلوغ خود را سپری می کند، گفت: یک روش علمی برای کمک به رشد هر چه بهتر جشنواره طراحی کنید.
پژمان کریمی گفت: امسال تلاش می کنیم نگاه تخصصی و ویژه تری به جشنواره چه در حوزه صدا و چه در حوزه تلویزیون در رسانه ملی داشته باشیم و موضوعات مختلف جشنواره را پوشش دهیم. با توجه به اینکه برنامه سازان و مدیران شبکه قصد دارند همزمان با سال گذشته قسمت های مختلفی از افتتاحیه تا اختتامیه جشنواره را به نمایش بگذارند، این تدارک ویژه نیز به صورت زنده ضبط و ضبط شده است.
وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های جشنواره به زودی اعلام می شود، گفت: امسال چندین گروه برنامه و فناوری در سالن اصلی جشنواره – رسانه های ویژه جشنواره مستقر خواهند شد.

تلاش معاونت صدا برای انعکاس تغییرات در رویکرد جشنواره
احمدرضا صدر، معاون روابط عمومی معاونت صداوسیما نیز گفت: یکی از اتفاقاتی که در سال های گذشته رخ داد این بود که برنامه های رادیویی جشنواره معمولا پوشش داده می شد. گروهی با همراهی منتقد یا کارگردان در مقر جشنواره مستقر می‌شدند و با فیلمسازان صحبت می‌کردند و به صورت سطحی درباره تصاویر بحث می‌کردند.
وی افزود: با توجه به اینکه جشنواره امسال متفاوت و پر محتواتر از گذشته است، تصمیم بر این شد که صداوسیما توجه بیشتری به این رویداد داشته باشد و علاوه بر نمایش ها همواره نمایش های جدید را به صورت تخصصی تولید کند. و تجزیه و تحلیل را انجام دهید.
صدر با بیان اینکه ما در رادیو موظفیم تغییرات در رویکرد جشنواره را به درستی انعکاس دهیم، گفت: صداوسیما نیز.
سرپرست روابط عمومی معاونت صداوسیما با اشاره به اینکه رادیو معارف و رادیو اقتصاد نیز دو شبکه تخصصی جشنواره در کنار جشنواره چهلمین هستند، گفت: چهل برداشت، پرانتز باز، فیلم فانتزی، کلاه صبا و استخر نقره ای این برنامه ها ممکن است تغییر کند و لیست نهایی در روزهای آینده اعلام خواهد شد. شبکه های رادیویی «جوان»، «گفتگو»، «فرهنگ»، «نمایش»، «سلامت»، «صبا» و «ایران» شبکه هایی هستند که هنوز برای یک برنامه تصمیم گیری نشده اند، اما قطعا تعداد شبکه ها و … برنامه های رادیویی برای جشنواره بیشتر است. خواهد بود.
40. جشنواره فیلم فجر به دبیری «مسعود نقاش زاده» در دو رویداد فرهنگی و رقابتی از 12 تا 16 بهمن ماه برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا