مجله عمومی

جلوگیری از برگزاری مراسم‌ و تجمع‌ها در شهرستان شوشتر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حسین پنبه دانه عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تاجگذاری در شوشتر اظهار داشت: وضعیت قرمز در دو هفته اول امسال در شوشتر به طور فزاینده ای نگران کننده است. در این راستا ، برای برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در بخشها و باغها باید یک رویکرد قاطع و قانونی در پیش گرفت.

وی با اشاره به اینکه نسبت بیماری بیماری کرونا قلب در شهرستان شوشتر رو به افزایش است ، افزود: در 18 روز گذشته امسال 18 مورد بیماری بیماری کرونا قلب در این شهرستان گزارش شده است.

وی ادامه داد: برای عید نوروز در اجرای طرح شهید سلیمانی که توسط ناحیه مقاومت بسیج تدوین شده بود ، در وضعیت آب قرار داشتیم اما باز هم تاج گذاری و مرگ و میر این شهر افزایش یافت.

پنبه درحان پور به محدودیت های موجود در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس آمار پزشکی در هفته های اخیر ، بیش از 32 درصد از افراد آلوده به ویروس در شوشتر به دلیل ترافیک در داخل شهر بیمار شدند که امروز به دلیل محدودیت ها به 16 درصد رسیده است. “و ما حدود 50 درصد از ویروس ها را در این زمینه کاهش دادیم.

فرماندار شوشتر گفت: جلسات و فعالیتها در مکانهای مختلف غیرقانونی گزارش می شود ؛ به همین دلیل من از مقامات درگیر در این امور می خواهم که بدون سهل انگاری با مجرمان برخورد کنند.

وی افزود: تا زمان واکسیناسیون عمومی ، تنها راه مقابله با کرونا رعایت قوانین بهداشتی است و راه دیگری وجود ندارد. بنابراین از مردم خواسته می شود در مراقبت از خود و اطرافیان خود دقت کنند.

رئیس ستاد مقاومت در برابر کرونا یادآور شد: از شهرداری شوشتر تقاضا می شود بنرها و تابلوهای تبلیغاتی را در سطح شهر ساماندهی کند تا فرهنگ قوانین بهداشتی با مواد مرتبط فرهنگ سازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا