مجله عمومی

جهش تولیدمثل در تاریخ 99/9/9

ما ایرانیان مدت هاست که عاشق اعداد رند هستیم. علامت آن است که ارزش شماره تلفن همراه رند به قد یک اتومبیل لوکس است ، بنابراین با این توصیفات ؛ چرا تولد محبوب رند ما حداقل به قد یک ماشین نمی ارزد؟ البته به ندرت پیش می آید که شخصی بخواهد فرزند خود را با تولد رند برای مازراتی و سامت مشخص نیست که دقیقاً چه کاری می توان با این تاریخ تولد انجام داد اما احتمالاً مزایایی دارد که کار را برای وی بسیار دشوار کرده و والدینش مایلند یکصد و سی میلیون جای خالی را برای رزرو بیمارستان و تولد 9.9.999 خرج کنند! چه کسی می داند شاید والدین با این وضعیت گران قیمت و عدم تغذیه مناسب و هزینه های هنگفت آموزش و غرق شدن در فضای مجازی و … به این نتیجه رسیده باشند.

کودک آنها در آینده چیزی نخواهد بود و آنها باید به جای “دکتر و مهندس” به گزینه های دیگری مانند “تولد لوکس” فکر کنند تا شکل کرم نوزاد را جبران کنند! به عنوان مثال ، در طول جشنواره خواستگاری ، آنها احتمالاً خواهند گفت: فرزند ما كه دیپلم آبیاری جلبك دریایی را از دانشگاه پیام نور گرفته است ، دور است اما در عوض تولد او بسیار خوب است! یا چرخ در زندگی کودک ما نمی چرخد ​​اما تولد او خیلی خوب در دهانش می چرخد! بیا ادامه بدهیم …

بعداً ، همان کودکان قدرشناسی که به دلیل زایمان زودرس گنگ و بیهوش شده اند ، از پدر و مادر آینده نگر خود برای هماهنگی در سابقه تولیدملی شان تشکر می کنند! زیرا آنها آنقدر بیهوش هستند که نمی توانند احمق بودن خود را درک کنند اما آنقدر آگاه هستند که تاریخ تولد آنها “متوسط” تاریخ تولد است!

علی ایاله در راستای سرعت تولید؛ ما همچنین از این سرعت دویدن باروری ، به ویژه در این روز خاص ، به فال خوبی می گیریم و هنوز هم منتظر روزهای روشن با این استعداد نه چندان درخشان هستیم!

درست است که خداوند کودک را عطا می کند اما در این مورد خاص او به کمی همکاری بندگان خود احتیاج دارد. مردی که عجیب است! بعضی اوقات با هم کار نمی کند و گاهی شور همکاری را برمی انگیزد! حتی این روزها مردم تا مرز تولید بسیار سیر هستند. همچنین در جنسیت جنین و زمان تولد آن تداخل ایجاد می کند! وقتی می گویم سرانجام روزی حواس پرتی های آفرینش را خواهیم خورد ، ای کاش عصای خدا صدایی داشت تا ما دقیقاً بفهمیم کجا و چگونه غذا می خوریم!

سرانجام ، ما با امضای مجموعه امضاهای خود را به پایان می رسانیم. شما که به تولد تجملاتی اعتقاد دارید ، حداقل تقویم را طوری تنظیم کنید که دیگر نمی خواهید با تولد فرزندتان اینقدر کار کنید! این هم باعث صرفه جویی در هزینه و هم در تولید افراد لنگ می شود. داستان نیز بسیار ساده است. فقط یک تاریخ رند پیدا کنید و 9 روز 9 ماه به عقب برگردید و شروع به کار کنید. به عنوان مثال ، اکنون در 14/5/1400 درخواست دهید. توجه کنید اعداد روز و سال هر دو 14 است و از طرف دیگر مجموع اعداد سال برابر است با مجموع اعداد روز و تعداد ماه (در وسط) ، یعنی عدد 5! این توصیه من است … علی برکت الله

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا