مجله عمومی

«حاج عیسی» خادم امام خمینی (ره) درگذشت

به گزارش پایگاه خبری کندوج،

به گزارش جماران، حاج عیسی قبل از پیروزی انقلاب در تهران شغل آزاد داشت و پس از انتقال امام به جماران به دفتر امام آمد. خواهر ایشان حاجیه اقیمه جعفری سالها خدمتگزار همسر امام در نجف بود و همین نزدیکی باعث شد که حاج عیسی به خدمت امام زمان برگزیده شود.

«حاج عیسی» خادم امام خمینی درگذشت
وی از سال 1359 تا زمان رحلت ایشان در دفتر امام (ره) مشغول به کار شد و پس از آن در خدمت مرحوم یادگار امام (ره) و پس از آن تا سال 1365 که به دلیل سن در قم ساکن شد، بدون وقفه در دفتر امام مشغول به کار شد.
«حاج عیسی» خادم امام خمینی درگذشت
سیدحسن خمینی: حاج عیسی جعفری رفیق دلسوز و درستکاری بود

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در نامه ای با تسلیت درگذشت حاج عیسی جعفری نوشت: و این ارتباط حتی در دوران پیری با صمیمیت و صمیمیت برقرار بود.

«حاج عیسی» خادم امام خمینی درگذشت
متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی به شرح زیر است:

وفات برادر گرامی و خوبمان مرحوم حاج عیسی جعفری (تاب سوره) در صبح مزین به نام مبارک صدیقه طاهره سلام الله علیها مایه اندوه و اندوه است. آن مرحوم در حالی که در بیت امام (علیه السلام) بود، همواره مجدانه و جدی کار می کرد و در همه حال دلسوز و صادق بود.

حضور آن حضرت در عصر امام و پس از آن، در دوران باقیات و پس از رحلت آن حضرت تا سنین پیری، حضوری سرشار از آنلاین و محبت بود. و این ارتباط حتی در دوران پیری با گرمی و صمیمیت حفظ می شد. اینجانب ضمن آرزوی غفران الهی برای ایشان، این مصیبت وارده را به خانواده داغدارشان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.

«حاج عیسی» خادم امام خمینی درگذشت
مراسم تشییع پیکر حاج عیسی جعفری در حرم امام خمینی (ره) برگزار می شود

پیکر مرحوم حاج عیسی جعفری از خادم امام خمینی (ره) در باغ آیت الله حاج سید مصطفی خمینی به خاک سپرده می شود.

مراسم ختم مرحوم حاج عیسی جعفری از خادم امام خمینی(ره) فردا ساعت 11 بعد از اقامه نماز در حرم امام خمینی(ره) توسط حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی برگزار می شود. پیکر آن مرحوم در باغ آیت الله حاج سید مصطفی خمینی به خاک سپرده می شود.

«حاج عیسی» خادم امام خمینی درگذشت
«حاج عیسی» خادم امام خمینی درگذشت

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا