مجله حوادث

خانواده‌های شهدا، سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت هستند

کندوج/ خوزستان فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز امنیت و آرامش در ایران اسلامی حاکم است و مورد غبطه ابرقدرت های جهان است، گفت: خانواده های بزرگ شهدا حافظ شهید و مرز فضایل هستند.

سردار حسین اشتری در دیدار با جمعی از خانواده شهدای استان خوزستان با تاکید بر اینکه یاد و خاطره شهدا در اذهان استان و همیشه در تراز ایران اسلامی ماندگار و فراموش نشدنی است، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در استان خوزستان و شهدای مدافع حرم هستند. آنان آرمان های مقدس نظام اسلامی را از شعائر دینی پاس داشتند و با شایستگی تحسین برانگیزی برای آزادی و استقلال میهن اسلامی جان خود را فدا کردند.

به گزارش کندوج به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی با معرفی خانواده های معظم شهدا به عنوان نماد استقامت، ایثار، ولایتمداری و دین، گفت: تکریم و خدمت به خانواده های معظم شهدا اهدای هدیه است. افتخاری مقدس و گرانبها

وی عزت، تعهد و اخلاص را از ویژگی های خانواده معظم شهدا دانست و تصریح کرد: صبر و بردباری این عزیزان پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این جایگاه ارزشمندی است همه باید قدردان باشند.”

اشتری با بیان اینکه امنیت کشور باید مرهون خون پاک شهدا باشد، افزود: شهدا مردانی وارسته بودند که با نثار خون پاک خود با آزادی و آزادگی آمدند و ما وظیفه داریم تداومگر واقعی شهدا باشیم. مسیر آنها و از آرمان های مقدس این عزیزان پاسداری کنیم.»

رئیس پلیس امنیت و آرامشی که امروز در ایران اسلامی حاکم است و مورد غبطه ابرقدرت های جهان است را نتیجه ایثار، استقامت، ایثار و جانفشانی شهدا، جانبازان و آزادگان دانست.

وی افزود: شهدا با شهدای خود در برقراری امنیت در جامعه اسلامی نقش داشتند و اکنون وظیفه تک تک افراد جامعه است که در این مسیر تلاش کرده و با ادامه راه شهدا و پیروی از ولایت سهیم باشند. فقیه الکترونیکی.»

فرمانده نیروی انتظامی افزود: درگذشت این شهید هدیه ویژه خداوند به بندگان صالح است، هدیه ای که در کنار رحمت الهی برای شهدا زندگی جاودانه به ارمغان می آورد.

گفتنی است خانواده شهید «مالک رسولی نیک» که در اغتشاشات اخیر خوزستان مورد اصابت گلوله اغتشاشگران قرار گرفت و همچنین خانواده شهیدان «سجاد دالمان و مهدی آزمون» که در حین مورد حمله سارقین مسلح قرار گرفتند و به شهادت رسیدند. نظارت تحت کنترل بود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا