مجله عمومی

خبر 20 چهارشنبه 4 تیر

ما آن را جدی نگرفتیم ، تلفات کرونا افزایش یافت … آمار روزانه کرونا برای 133 نفر خبر غم انگیزی بود که امروز توسط سخنگوی وزارت بهداشت اعلام شد … بخش دوم آمار خانم سخنگوی می تواند هوشیارتر باشد لری گفت که از 2.531 بیمار جدید 1340 بیمار یا حدود 50٪ آنها به بیمارستان منتقل شدند.
*******************************
اطلاعات در مورد بسته پشتیبانی مستاجر ، بسته ای که باید توسط ستاد کشور در برابر تاج گذاری تأیید شود.
*******************************
یک پنجم خانه های خالی در تهران … نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک و مستغلات گفت: 2.5 میلیون آپارتمان در کشور خالی است … از این تعداد ، 250،000 واحد در پایتخت و 250،000 واحد در حومه پایتخت واقع شده است.
*******************************
وقتی رئیس جمهور توسط سفیران مجارستان ، پاکستان ، نیکاراگوئه ، بلغارستان و کره شمالی به رسمیت شناخته شد ، رئیس جمهور بر لزوم تقویت روابط دوجانبه با این کشورها تأکید کرد.
*******************************
رئیس مجلس به ویژه با سفیران چین و فلسطین دیدار کرد … آقای قالیباف در دیدار با سفیر چین به طور یک جانبه ایالات متحده را تهدیدی جدی برای صلح و امنیت توصیف کرد و گفت: “ما آماده هستیم تا همکاری با پکن را افزایش دهیم … “قدس شریف اسلام را مسئله ای دانست و افزود: با کمک حق ، مبارزات راست گرایانه تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه خواهد یافت.”
*******************************
ثبت نام کنندگان که قرار بود در برنامه امسال برای سال آینده به سرزمین وحی مراجعه کنند.
*******************************
پایان هفته در بورس کالا با چراغ سبز … شاخص کل بورس اوراق بهادار با 28413 واحد افزایش یافت و به 1419،000 واحد رسید.
*******************************
6000 حلقه لاستیکی ذخیره شده را در اصفهان کشف کنید.

*******************************
تقویت کنترل بازار لوازم خانگی … رئیس وزارت صنعت گفت ما اجازه فرصت را نمی دهیم … مردم هم باید کمک کنند.

پیگیری های مرتبط با لیست خطاطی یونسکو در سراسر جهان و جریمه های سنگین برای تبلیغات قلیان و سیگار …

تقریباً 9،400،000 نفر آلوده شده اند و بیش از 480،000 نفر جان خود را از دست داده اند … آخرین آمار به ترتیب زمانی در جهان.
سی ان ان گزارش داده است که در هشت ایالت ، تعداد مبتلایان آلوده 50 درصد افزایش یافته است … ایالات متحده با بیش از 2،425 میلیون آلوده و حدود 124000 پا ، هنوز بیشترین دلار را در جهان دارد … مقامات دولت آریزونا بیش از 80 درصد مراقبت های بهداشتی را به خود اختصاص داده اند. برای مبتلایان کرونا لازم است … نیویورک تایمز گزارش داد که اروپا قصد دارد ورود شهروندان آمریکایی را برای جلوگیری از شیوع کرونا ممنوع کند … اتحادیه اروپا قرار است مرزهای خود را از 11 ژوئیه باز کند.
در برزیل ، دومین کشور بزرگ کشور ، شب گذشته 40 هزار مورد گزارش شده است … با این افزایش تعداد افراد آلوده به بیش از یک میلیون و 152 هزار نفر رسیده است … برزیل همچنین بیش از 52000 پا دارد.
اروپا همچنین از افزایش چشمگیر موارد گزارش کرده است … در آلمان ، تعدادی از بیماران قلبی کرونا ویروس به منطقه دا کانتون بازگشتند … در انگلیس ، بیش از 306000 بیمار گزارش شده اند … 42000 نفر که جان باختند … آماری که سازمان های غیردولتی تصویب نمی کنند و تأکید می کنند که هیئت مدیره مخفی است.

رونمایی از کتاب “آفتاب مهاجر” ، جشنواره حقوق بشر ایالات متحده و جایزه مدال پیامبر در جشنواره فیلم مقاومت ، اخبار هنر انقلاب. (گزارش)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا