مجله علمی و سلامت

خطر بسیار جدی است، نیازمند مفاهمه ملی در عرصه مقابله با کرونا هستیم

کندوج / مرکزی دستیار سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار گفت: برای مقابله با کرونا به گفتگو نیاز داریم.

بهروز اکرمی شامگاه 10 اکتبر اظهار داشت: بشر در مقابل دشمن ناشناخته ای قرار دارد و همه انسانها باید بپذیرند که با وجود همه تلاش های علمی بشر ، این دشمن ناشناخته انسانها را نابود می کند و با پدیده ای روبرو می شود که ابعاد آن را نمی دانیم. ما باید جذاب تر باشیم.

وی بر لزوم آشتی ملی با کرونا تأکید کرد و گفت: “هر چقدر تصمیمات خوب باشد ، تا زمانی که هر یک از طرف های ایرانی به این نتیجه نرسند که باید کنار هم بایستیم تا مقابل کرونا قرار بگیریم ، به نتیجه نمی رسیم. “چرا والدین باید فرزندان و کودکان نوپا خود را به فروشگاه بیاورند؟ چقدر می توان قوانین و مقرراتی را در این زمینه تنظیم کرد؟

اکرمی اظهار داشت: هفته گذشته 43 شهر کشور فوق بحرانی معرفی شدند ، زیرا همه احزاب در رده های 2 ، 3 و 4 باید تعطیل شوند و فقط رده های لازم فعال باشند. در استان مرکزی دلیجان ، فوق بحرانی معرفی شد و فقط نانوایی و بازارهای فوق العاده باید فعال باشند و بقیه باید بسته شوند. از امروز این اقدامات و محدودیت ها در دلیجان اجرا شده و کلیه تخلفات به مراجع قضایی گزارش می شود و مسافران بی گناه در اتومبیل های شخصی نیز اجرا می شوند.

وی که در یک مصاحبه تلویزیونی صحبت می کرد ، تأکید کرد که اگر رضایت بخش مرکزی و ایالتی نقض شود ، افراد باید به مراجع قضایی معرفی شوند و در زمان های مختلف تعداد زیادی از مجرمان باید به دستگاه قضایی معرفی شوند ، گفت: شمارنده ملی تاج ، همه گروه های گروه 3 و چهار مرکز استان به مدت 10 روز از چهارشنبه 5 نوامبر بسته خواهد شد و مسئولیت اجرای این بخشنامه اجرای پلیس است.

معاون استاندار اظهار داشت که ما در حال اجرای مصوبات هستیم و این باید در شهرها جدی تر شود و برای اجرای پروتکل های بهداشتی ، همه دولت ها ، نهادهای نظارتی و مقامات دولتی باید کار کنند و منتظر یکدیگر نباشند. در زمینه ورزش تخمین زده می شود مدیر ورزش دولتی با مشارکت دانشگاه تصمیم بگیرد که کدام رشته با کدام پروتکل اجرا شده و از فردا قوانین ارتباطات بهداشتی باشگاه ها و ورزش ها معرفی و نظارت می شود. اجرا نیز به عهده فعالیتهای ورزشی جوانان و دانشگاه علوم پزشکی است ، باشگاهها باید تعطیل شوند ، در غیر این صورت سرپرست باشگاه باید پاسخگو باشد.

اکرمی افزود: خطر بسیار جدی است ، ما باید مراقب باشیم ، همه باید به یکدیگر هشدار دهند که از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنند. از فردا با مجرمان بسیار جدی برخورد می شود. در این شرایط ، مردم نباید از این که چرا به آنها واکنش نشان داده شده شکایت کنند ، طبق قوانین ، تیم پلیس وارد می شود و جایی برای شکایت مردم وجود ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا