مجله ورزشی

درخشش یامگا استقلال را شش امتیازی کرد

به گزارش این خبرگزاری، بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال در چارچوب هفته دوم لیگ برتر این کشور از ساعت 18 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و با برتری 2 بر صفر به پایان رسید. برای استقلال کوین یمگا در دقایق 27 و 95 برای استقلال گلزنی کرد.

ترکیب آهن: حبیب فراباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (20 – سینا اسدبیگی)، عارف رستمی، امیر شعبانی و محمد خدابندهلو.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، وریا غفوری، محمد دانشگر، امیرارسلان مطهری، امیرحسین حسین زاده و کوین یمگا.

نیمه اول:

دقیقه 1: اخراج امیرحسین صدقی از سمت راست توسط رضا خالقی فر که با یک ضربه سر باشکوه استقلال را تهدید کرد. در تاریخ لیگ برتر گل نخورید.

دقیقه 21: بعد از یکی دو بازیکن ذوب آهن پشت محوطه جریمه، شوت از راه دور خالقی فر توسط مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 24: بازیکنان استقلال در داخل محوطه جریمه روی چند موضوع موضع گرفتند اما مدافعان متعدد ذوب آهن مانع از باز شدن دروازه تیمشان شدند و ضربات استقلالی ها به مدافعان میزبان برخورد کرد و به کرنر رفت. کرنر ارسالی نیز با ضربه سیاوش یزدانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

Min.27، ارسلان مطهری یک شوت بسیار سرزنش کرد و توپ را به ردیف z فرستاد. خرید جدید استقلال با مهار توپ و چرخاندن مدافعان ذوب آهن در زمانی که ابتدا پشت دروازه بود با یک ضربه دقیق از زمین توپ را وارد دروازه ذوب آهن کرد و اولین گل خود را برای استقلال به ثمر رساند.

دقیقه 40: ارسال دانشگر از خط دفاعی مهدی پور با تکل خوب پویا پورعلی رودباری همراه شد و توپ پشت محوطه جریمه استقلال به عارف رستمی رسید و ضربه محکم این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 2+45: استقلال فرصتی برای گل تساوی پیدا کرد که امیرحسین حسین زاده ناگهان آزاد شد و تنها دروازه بان را شکست داد، اما ضربه پایانی به تیر دروازه برخورد کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 50: کوین یامگا موقعیت خوبی داشت و بازیکنی که از سد حامد نورمحمدی عبور کرد پاس بازیکن را دنبال کرد اما بعد از واکنش حبیب فرعباسی دروازه بان ، ذوب آهن توپ را به امیرحسین صدقی رساند و راهی کرنر شد.

Min.55 ، محمد خدا بنده لو پاس زیبایی را به پای مسعود ابراهیم زاده ارسال می کند که با دفاع 1-1 با دروازه بان از خط دفاع عبور می کند … گل زیبا!

دقیقه 63: خدابیامرز لو پس از چند متر پیاده روی به سمت دروازه استقلال ضربه خود را به سمت دروازه مظاهری زد که توپش از کنار دروازه به بیرون رفت.

Min.68، اباحیمی بعد از ارسال یک پاس از مظاهری با یک ضربه سر عالی وارد دروازه میشه.

Min.72، Jafar Salmani ضربه سر بزرگی رو بعد از یک ارسال از جناح راست وارد دروازه میکنه.

در دقیقه 75 ، Kevin Yamga از سمت راست وارد میشه و می تونه گل تساوی رو بزنه ، اما مدافعان حملات حبیب فرعباسی رو با موفقیت دفع کردند.

دقیقه 77: حمله استقلال روی دروازه ذوبی ها ادامه داشت و ضربه آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب فاراباسی به کرنر رفت. کرنر هم برای آبی ها بسیار خطرناک بود.

دقیقه 84: شوت پورعلی از راه دور اما رشید مظاهری توپ را در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 4+90: جعفر سلمانی در ثانیه های پایانی بازی با فراباسی دوئل می کرد که ضربه این بازیکن به طرز بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90 + 5: پس از پاس عمقی امیرعلی صادقی، کوین بامگا در مقابل دروازه بان ذوب آهن قرار گرفت و گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

258 41

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا