مجله حوادث

درگیری مسلحانه پلیس و سارقان در ۲ نقطه از پایتخت

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری سارقان مسلح در پایتخت در طرح برخورد با سارقان خبر داد.

به گزارش کندوج ، سردار حسین رحیمی در کنار عملیات علیه سارقان گفت: در پی موارد متعدد سرقت و جنایت در پایتخت ، برنامه ای برای برخورد با سارقان مسلح به طور خاص در دستور کار فرماندهی تهران بزرگ قرار گرفت. “

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ، خودروهای پلیس و گروه های دیده بان موتور سیکلت به نقاط مختلف شهر اعزام می شوند ، گفت: در صورت بروز هرگونه حادثه و برخورد با سارق یا سارقان این تیم ها سریعا واکنش نشان می دهند. در همین ارتباط بازرسان پلیس قلهک به مسافران موتورسیکلت با شماره شناسنامه آسیب دیده مشکوک شدند و برای رسیدگی به پرونده اقدام کردند اما این افراد پس از مشاهده ماموران پلیس با موتورسیکلت فرار کردند.

رحیمی با اشاره به آغاز تعقیب و گریز بین این افراد و پلیس ، ادامه داد: جنایتکاران که سلاح همراه خود داشتند ، در تعقیب و گریز اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کردند که در پاسخ پلیس نیز لاستیک موتور سیکلت موتورسیکلت ها را نشانه رفتند. به به آنها متوقف شده و آنها را دستگیر کردند. با دستگیری این افراد و بررسی سوابق آنها مشخص شد که یکی از آنها سابقه 24 فقره سرقت ، بدشانسی و … و فرد دیگر دارای چندین پرونده بوده است.

رئیس پلیس پایتخت به پرونده دیگری اشاره کرد و گفت: در حین اجرای طرح برخورد با سارقان کلانتری ولنجک ، مظنون نیز در یکی از مغازه ها با مشتری نقاب دار رفتار مشکوک کرد و همکارش موتورسیکلت را روشن کرد. پلاک آسیب دیده در کنار او ایستاد ، او مشکوک شد و برای بررسی پرونده گام برداشت و این افراد نیز به محض مشاهده مأموران پلیس فرار کردند.

وی ادامه داد: با اقدام متقابل پلیس این افراد نیز دقایقی پس از تعقیب و گریز متوقف و دستگیر شدند که در آنجا اسلحه ای کشف و ضبط شد. همچنین در این عملیات یکی از سارقان با سلاح توسط پلیس از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

رحیمی با بیان اینکه سارقان سوابق سرقت و شیطنت زیادی نیز داشتند ، گفت: علیه هر چهار سارق دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و برای ادامه تحقیقات جنایت به دادسرا فرستاده شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: “پلیس اجازه نمی دهد سارقان به راحتی مرتکب جنایت شوند و چنین نقشه هایی را اجرا کنند. به “ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا