مجله عمومی

در مقابل هر گونه تجاوز با قدرت ایستاده‌ایم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج،

به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع افسران و اساتید دانشکده هوانیروز شهید ستاری و پایگاه هوایی شهید اکبری (کوشک نصرت) گفت: از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی ادامه داد: رشد نیروی انسانی با رویکرد سازندگی نیروی هوایی، دانشمند عرصه نظام اسلامی، از اصول مهم نیروی هوایی در تعامل با سایر بخش های نظامی و داخلی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به نقش دانشگاه شهید ستاری افزود: برای رسیدن به جایگاه مطلوب نباید از نقش دانشگاه شهید ستاری در علم و فناوری هوانوردی غافل شد چرا که این دانشگاه فضایی برای آموزش دیده ها است. افسران ثابت قدم، متخصص و منطقه.» نقش بسیار مهم و پر رنگی دارد.

امیر واحدی با بیان اینکه قرار نیست با هیچ کشوری وارد جنگ شویم، گفت: دکترین ما دفاع است و به هیچ کشوری تعرض نمی کنیم، اما با آمادگی کامل در برابر هر حمله ای با کمال تاسف و قدرت مقاومت می کنیم. پاسخ. دست از دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر می داریم.

فرمانده نیروی هوافضای ارتش با اشاره به نیروی پهپادی ارتش گفت: پهپادها فناوری پیشرفته، در دسترس، ارزان و دارای کاربردهای متنوع هستند. این فناوری به یکی از عناصر مهم در جنگ نامتقارن تبدیل شده است و به لطف خدا در زمینه پهپاد پیشرفت زیادی داشته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا