مجله ورزشی

دستورالعمل جدید ژاپنی‌ها برای المپیک/ تست کرونا حرف اول را می‌زند

کمیته برگزاری بازیهای المپیک دستورالعملهای خود را در یک سری امتحانات تاج برای همه شرکت کنندگان تعیین کرده است.

به گزارش کندوج ، 86 روز قبل از افتتاحیه المپیک توکیو و 118 روز قبل از افتتاحیه بازی های پارالمپیک ، کمیته بین المللی المپیک ، بازی های بین المللی پارالمپیک ، بازی های پارالمپیک و دولت ژاپن برای بحث در مورد اقدامات جدید دیدار کردند. آنها در مورد گسترش ویروس کرونا در طول بازی ها توافق کردند.

این اقدامات به شرح زیر است:

* قبل از پرواز به ژاپن ، همه شرکت کنندگان باید دو بار از نظر ویروس کرونا آزمایش شوند.

ورزشکاران و هر کس که به ورزشکاران نزدیک است باید روزانه مورد آزمایش قرار گیرند تا خطر عفونت تشخیص داده نشده به حداقل برسد. تاریخ و زمان امتحانات با توجه به برنامه آموزش تعیین می شود.

* سایر شرکت کنندگان روزانه به مدت سه روز پس از ورود به ژاپن مورد آزمایش قرار می گیرند. آنها همچنین در طول اقامت خود به طور منظم بر اساس نقش و تعامل با ورزشکاران مورد آزمایش قرار می گیرند.

* همه شرکت کنندگان فقط باید وظایف مشخص شده در برنامه های خود را دنبال کنند و ارتباط با افرادی که بیش از 14 روز در ژاپن بوده اند و همچنین ساکنان ژاپن را به حداقل برسانند.

* همه شرکت کنندگان در بازی ها ممکن است فقط از فرصت های بازی استفاده کنند و ممکن است از دستگاه های عمومی استفاده نکنند.

* همه شرکت کنندگان در این بازی ها فقط باید در مناطقی که اقدامات مقابله ای با بیماری کرونا قلب انجام می شود غذا بخورند.

کمیته برنامه ریزی بازی ها اعلام کرد که نسخه سوم راهنما در ماه ژوئن منتشر می شود و تصمیم گیری در مورد مخاطبان ژاپنی در این ماه انجام می شود.

کمیته بازی گفت: “ما اطمینان داریم که رعایت قوانین و مقررات ایمنی ورزشکاران ، مدیران بازی ، تماشاگران و همچنین مردم توکیو را تضمین می کند.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا