مجله ورزشی

ذهن زیبای محرم – کندوج

«از ذهن زیبا محرم باید تقدیر کرد. البته او مانند همه مردم جهان مشکلاتی دارد ، اما در واقع سطح عالی فرهنگ را در فوتبال آلوده در ایران ارتقا داده است. “او به همه چیز عمیق و درست نگاه می کند و پشیمان است که چرا تعداد مردان نویدکیا بسیار کم است.

به گزارش کندوج ، این روزنامه همشهری وی نوشت: انتظار می رفت پرسپولیس برای جبران تعطیلی لیگ و کسب حداکثر آمادگی برای بازی با سپاهان ، یک مسابقه تمرینی جدی برگزار کند. با این حال ، تعداد کمی انتظار داشتند یحیی گل محمدی قبل از آخرین بازی دوستانه سرخ ها سپاهان را لمس کند. این یک انتخاب غیر منتظره بود ؛ هم از نظر وزن بازی و هم از نظر حاشیه ای که در سال های اخیر در دیدارهای دو تیم ایجاد شده است. فصل گذشته ، سپاهان برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان حضور داشت و بازگشت دو تیم به اصفهان نیز اسپاسم بود. فیلم در داخل تونل فریاد می زد و فریاد می زد ، توضیحات عجیب افشین پیروانی در مورد یکی از دوستان پرسپولیس و …. هنوز فراموش نکرده اند حواشی سنگین این رقابت ها حتی بازی پرسپولیس و ذوب آهن را تحت الشعاع قرار داد و ما شاهد حمله بمبی به یک اتوبوس سفیدپوست بودیم. در چنین شرایطی ، پیشنهاد ال کلاسیکو دوستانه غیرقابل پیش بینی به نظر می رسید. پرسپولیس اما چنین درخواستی را مطرح کرد و سپاهان موافقت کرد. بنابراین ، احتمالاً دو تیم در غیاب تیم ملی در تاریخ 7 اکتبر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

درعین حال ، گروهی از هواداران هر دو تیم به ویژه سپاهانی ها در این مورد موضع منفی گرفتند و دوست نداشتند تیم آنها به پرسپولیس کمک کند تا خود را برای بازی با الهلال آماده کند. واکنش هایی در اینترنت و … وجود داشت اما واکنش محرم نویدکیا آب پاکی را روی همه ریخت. مربی مشهور سپاهان پس از تساوی بدون گل دیگر مقابل گل گهر سیرجان در دومین تمرین تمرینی ، هواداران توفان را صدا کرد و اصرار داشت که مردم نباید مردم را وادار کنند که یکدیگر را دوست داشته باشند و از تماشای فوتبال لذت ببرند. آنها را بردارید. کاملاً مشخص است که نویدکیا به چه کسی اشاره می کند. این افراد را در پرسپولیس و سپاهان و همچنین در تیم های دیگر مثل استقلال و تراکتور داریم. به گفته نویدکیا ، آنها با اظهاراتی مانند “من باید از تیمم دفاع کنم” باعث جنجال می شوند. احتمالاً شما نیز سخنرانی های آتشین و شبیه اینستاگرام این افراد را به خوبی به خاطر دارید. سرمربی سپاهان اکنون مقابل آنها ایستاده و با نشانه های صحیح و دقیق دیگر می گوید برگزاری بازی های دوستانه می تواند حساسیت کاذب درگیری پرسپولیس و سپاهان را کاهش دهد.

حقیقت این است که ذهن زیبا محرم قابل ستایش است. البته او نیز مانند همه افراد دیگر در جهان دچار مشکل است ، اما در واقع او سطح عالی از فرهنگ را در فوتبال آلوده در ایران ارتقا داده است. “او عمیقاً و درست به مسائل نگاه می کند و پشیمان است که چرا تعداد مردان نویدکیا بسیار کم است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا