مجله بانوان

راه‌اندازی کانالی که همه عوامل آن خانم هستند

تفاهم نامه همکاری میان دستیار وزیر موسیقی و وزارت ورزش برای ایجاد شبکه مشترک رادیویی ورزشی ویژه بانوان به امضا رسید.

به گزارش کندوج، کاظمی پور معاون وزیر ورزش و جوانان، بخشی زاده معاون صدا و مهدی آذرمکان مدیر رادیو ورزش، افتتاح شبکه رادیویی ورزش بانوان را امضا کرد.

با تبریک روز دختر، آذرمکان این روز را اطلاع رسانی خوبی برای این افتتاحیه دانست.

مدیر عامل رادیو ورزش گفت: اواخر سال گذشته مدیران شبکه های مختلف رادیویی با جناب آقای دکتر جبلی رهبر محترم سازمان دیدار کردند که ایشان بر استفاده از قابلیت های فراموش شده از جمله توانمندی های ایران صدا تاکید کردند. به دنبال همان خواسته های رئیس انجمن و انگیزه خودمان که افزایش سهم ورزش بانوان در صداوسیما بود، تصمیم گرفتیم رادیو ورزش بانوان را در ارتباط با نرم افزارهای ایرانی راه اندازی کنیم.

آذرمکان افزود: در حال حاضر 6 تهیه کننده و 26 کارگزار مختلف در رادیو ورزش که قشر محترم بانوان هستند داریم و تصمیم داریم تمامی عوامل این شبکه رادیویی خانم باشند.

برای باز کردن کانالی که همه نمایندگان زن باشند

لیلا سادات زعفرانچی، معاون پژوهشی و معاونت امور زنان و خانواده، ضمن تبریک این روز به این دختر گفت: ما باید مراکز موفقیت دختران و زنان جوان را کشف کنیم و در حال بررسی این ارائه هستیم. نوید خوبی برای این بحث است.»

وی ادامه داد: ما نیازمند الگوهای زنان موفق در مسیر تعالی زنان هستیم و این کانال می تواند نقش مهمی در این مسیر داشته باشد.

وی در پایان به مدیران شبکه صوت و ورزش به دلیل کشف این خلأ و تلاش برای رفع آن تبریک گفت و خواستار تداوم این نابغه بدون توقف شد.

مریم رستمی مدیر گروه سرگرمی و سرگرمی رادیو ورزش نیز گفت: این شبکه از 26 تیرماه همزمان با عید غدیر خم چهار ساعت و از ساعت 8 الی 12 به صورت زنده از ایران صدا و از ساعت 10 الی 10 شروع به کار می کند. ایران صدا و رادیو ورزش به صورت همزمان پخش می شود.

وی گفت: مسابقات و مسابقات ورزشی بانوان نیز از این شبکه پخش می شود.

رستمی افزود: ما همچنان خواستار این هستیم که بانوان در این کانال شاهد توسعه و رشد ورزش بانوان باشند.

برای باز کردن کانالی که همه نمایندگان زن باشند

مریم جلالی کارشناس رسانه گفت: صداوسیما همیشه در پوشش هر موضوعی پیشرو بوده و در اعتماد به نفس زنان نقش اساسی دارد. مطمئن باشید که گفتار و صدا مانند مادری باید سازنده باشد و رادیو گفتمان جدیدی تولید خواهد کرد. باز شدن این راه را برای مادران و دختران سرزمینم تبریک می گویم.

مسعود اسکویی گوینده باتجربه و ورزشی گفت: در سال 78 که رادیو ورزش افتتاح شد، همه می گفتند درباره ورزش 24 ساعته حرف های زیادی برای گفتن دارید، اما الان برای برخی ورزش ها وقت کم داریم.

اسکویی گفت: ما در زمینه اشتغال زنان کاستی هایی داریم و این به وضوح این کاستی ها را برطرف می کند و روزی به کانال دیگری در حوزه زنان نیاز خواهیم داشت.

او گفت: «ما باید خبرنگاران و تهیه‌کنندگانی را به‌ویژه برای زنان داشته باشیم و امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

در ادامه این مراسم مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر سه هدف وزارت ورزش گفت: اهداف فرهنگی توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان است. «سلامت ورزش بانوان برای ما مهم است و حوزه مهمی است و ما نیز نقش کلیدی و نقش ورزش در جوانان را داریم.

در ادامه این مراسم تفاهم نامه ای برای افتتاح رادیو ورزش بانوان بین بخشی زاده معاون صدا و سیما و کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به امضا رسید.

علی بخشی زاده قائم مقام سازمان صداوسیما در ابراز همدردی با حادثه آبادان گفت: به میدان بیاورید.

وی گفت: یکی از برنامه های مهم ورزش تقویت ملی گرایی است که با وحدت، انسجام و امنیت ملی ارتباط مستقیم دارد. ورزش نقش مستقیمی در اعتماد به نفس دارد و من این چرخه را استفاده از توانایی های فراموش شده می نامم.

بخشی زاده گفت: در بسیاری از کشورهایی که خواستار آزادی هستند، زنان حتی اجازه رانندگی ندارند، اما در کشور ما بسیاری از مدیران ارشد، زنان حرفه ای و مورد احترام کشورمان هستند. ما باید شرایطی را ایجاد کنیم که زنان توانایی های عالی خود را در ورزش و رسانه توسعه دهند.

قائم مقام مدیرعامل صدا افزود: امیدوارم این شبکه بتواند در مراحل آتی نیز برای هر ورزشگاه یک کانال تخصصی ورزشی داشته باشد. مزیت این کانال عدم محدودیت محتوایی حوزه بانوان در ورزش است و مدیران محترم صدا از استعدادهای خود برای کسب برتری این شبکه و حوزه بانوان در ورزش استفاده خواهند کرد تا شاهد حضور درخشانی باشیم. آینده.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا