مجله بانوان

روایت شهناز یاری از نقش شهره موسوی در فوتسال و حضورش در عراق

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران پس از قبول سمت سرمربیگری تیم ملی بانوان عراق گفت: سال گذشته پیشنهادی برای تیم ملی ایران داشتم که به دلیل اختلاف نظرها جواب نداد و به نتیجه نرسید. مشکلات ناشی از خانم موسوی

به گزارش کندوج، شهناز یاری، سرمربی سابق تیم فوتسال بانوان ایران به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم فوتسال بانوان عراق انتخاب شد تا این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی غرب آسیا آماده شود.

یاری در گفت وگو با کندوج، به تایید خود به عنوان سرمربی عراق اشاره کرد و گفت: سال گذشته پیشنهادی از تیم ملی ایران داشتم که به دلیل اختلاف در روابط و مشکلاتی که به عنوان یک زن وجود داشت، این پیشنهاد محقق نشد. . موسوی باعث شد: «اما با توجه به پیشنهاداتی که از اتحادیه داشتم، پیشنهادات باشگاه را رد کردم، با اینکه لیگ ایران به تازگی تمام شده بود، پیشنهاداتی برای فصل بعد داشتم و تیم عراقی قبل از پایان سال 1400 پیشنهاد داد. خیلی فکر کردم و رای دادم تا از بین گزینه ها مربی عراقی را انتخاب کنم.

وی افزود: ترجیح می دهم سرمربی تیم ملی ایران باشم تا باشگاه، اما شرایط فراهم نشد به همین دلیل تصمیم گرفتم جای دیگری بسازم، زیرا دوست دارم کار مورد علاقه ام را انجام دهم و از نظر شرایط خوبی داشته باشم. امکانات، زمان، احترام و استقلال. همه اینها در عراق به من داده شده است.

یاری مربیگری عراق را چالشی جدید در دوران حرفه ای خود دانست و به آغاز تمرینات این تیم اشاره و خاطرنشان کرد: چند روزی است که تمرین می کنم و سطح تیم عراق را دیده ام که اکثر آنها جوان هستند و تعدادی هم در حال انجام تمرینات هستند. . امتحانات. بنابراین با توجه به زمان کمی که تا بازی های غرب آسیا داریم، برای من سخت است. چند روزی باید کمبود بازیکن را تحمل کنم اما در چند روز آینده بازیکنان اصلی را شناسایی کرده و تیم را می بندیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا