مجله ورزشی

زلاتان: چه کسی فکر می کرد تاج همه چیز را تعطیل می کند



این مهاجم سوئدی تأکید کرد که هیچ برنامه ای برای آینده خود ندارد.

به گزارش کندوج ، زلاتان ابراهیموویچ نمی خواهد قرارداد خود را با میلان تمدید کند. مهاجم سوئدی در تاریخ 30 ژوئن به قرارداد خود پایان می دهد و در تابستان از باشگاه ایتالیا خارج خواهد شد.

مهاجم سوئدی درباره آینده خود و کارهایی که می خواهد در میلان انجام دهد ، گفت: “من نمی دانم چه کاری می خواهم بعد انجام دهم.” همه چیز در حال تغییر است. به عنوان مثال ، چه کسی می توانست پیش بینی کند که یک بیماری همه گیر مانند ویروس عروق کرونا ویروس چیزهایی را شروع و بسته می کند؟ شما باید هر روز شاد باشید و زیاد نگران نباشید. من یک خانواده دارم که باید از آن مراقبت کنم. ما خوب هستیم. ”

ابراهیموویچ در زمستان به میلان بازگشت. در هشت بازی سری آ ، او سه گل به ثمر رساند. قرارداد این مهاجم سوئدی برای اواسط ژوئن تعیین شده است و گزینه تمدید آن برای یک فصل دیگر نیز تعیین شده است و پس از پایان رقابت ، چه اتفاقی برای تیم میلان خواهد افتاد.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین دلیل مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و کندوج هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا