زمان پخش و دانلود سریال هفت چه زمانی است؟

زمان پخش و دانلود سریال هفت چه زمانی است؟

اکثر کاربران تاریخ دقیق عرضه سری 7 را نمی دانند. این عامل بر سردرگمی می افزاید. در ادامه این مقاله تنها به تاریخ دقیق پخش این سریال نمی پردازیم. در عوض، تعدادی از بهترین سریال های تلویزیون خانگی را برای شما آورده ایم.

انتخاب سریال مناسب برای گذراندن اوقات فراغت یکی از مواردی است که گاهی افراد را گیج می کند. بنابراین بسیاری از آنها نمی دانند کدام گزینه با سلیقه آنها سازگار است. سریال بازداشت را می توان یکی از فعالیت های جدید شبکه تلویزیونی داخلی دانست که بهترین گزینه برای حل این مشکل است. زیرا با سلیقه بسیاری از افراد مطابقت دارد. با این حال اکثر کاربران از تاریخ دقیق پخش سریال هفتم اطلاعی ندارند. این موضوع بر سردرگمی می افزاید. در طول این مطلب به تاریخ دقیق پخش این سریال اشاره ای نمی کنیم; در عوض یک سریال عالی از شبکه محلی تلویزیون به شما تقدیم می کنیم که می تواند جایگزین خوبی برای این کار باشد.

 تاریخ دقیق پخش

سریال «هفت» یکی از جذاب ترین و منحصربفردترین آثاری است که به عنوان آخرین اثر قیورش اسدی زاده شناخته می شود. او را می توان یکی از باسابقه ترین کارگردانان کشور دانست که آثار ارزشمندی در آثارش به چشم می خورد. به همین دلیل اکثر منتقدان انتظار دارند که کار جدید او موفقیت بیشتری داشته باشد. در واقع، سریال جدید او حول محور 7 دانش آموز می گذرد که هر کدام راه خاص خود را برای کسب درآمد دارند، اما در نهایت همه آنها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. این قطعه در ابتدا قرار بود تنها از هفت قسمت تشکیل شود. اما با توجه به طولانی بودن داستان و البته راز سرمایه گذاران در 15 قسمت ساخته شد. چنین مولفه ای علاقه کاربران را به تماشای آن افزایش داده است. با این حال، اطلاعات زیادی در مورد تاریخ انتشار آن وجود ندارد. گروه سازنده اعلام کردند که این اثر اردیبهشت ماه سال جاری اکران می شود. همین عامل باعث افزایش درخواست برای دانلود سریال Seven شده است.

نقد و بررسی سریال ایرانی آمستردام

سریال آمستردام Hex یکی دیگر از آثار درام و اجتماعی موجود در رسانه های دانلودی است که می تواند جایگزین مناسبی برای سریال هافت باشد. در واقع، اگر از طرفداران ژانر اجتماعی هستید، می توانید سریال آمستردام را به لیست تماشای خود اضافه کنید. بازیگران این اثر شامل بازیگران مطرحی چون مهدی پاکدل، نسیم ادبی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی و … هستند. علاوه بر این اتفاقات، کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده مسعود کاراگوزلو بود. همین عامل باعث شده تا بسیاری از منتقدان و بینندگان به این اثر نگاهی قاطع داشته باشند. اگر می خواهید این شاهکار زیبا را ببینید، می توانید هم اکنون سریال آمستردام را دانلود کنید.

دلایل محبوبیت سریال های قهوه ترک

قهوه ترک یکی دیگر از آثاری است که به تازگی در شبکه خانگی به مرحله انتشار رسیده است. این اثر در ژانر بازی و اجتماعی است. اما ساختار اصلی و متن آن توسط نغمه ثمینی معرفی شد. پیش از این شهرزاد سریال را هم نوشته بود. به همین دلیل بسیاری از منتقدان امیدوارند موفقیت شهرزاد در سریال قهوه ترک تکرار شود. البته باید اشاره کنیم که بازیگران با استعداد زیادی در این سریال حضور دارند که ترکیب آنها می تواند شانس موفقیت را افزایش دهد. حمید بهداد، رعنا آزاد، سارا رسول زاده و… جمعی از این بازیکنان هستند. جدای از این شرایط، علیرضا امینی کارگردانی این پروژه را نیز بر عهده دارد. او یکی از باتجربه ترین افراد در عرصه نمایش و مددکاری اجتماعی است. ترکیبی از همه این عناصر در کنار هم می تواند نشان دهنده یک سریال خوب باشد. به همین دلیل است که تقاضا برای قهوه های زنجیره ای ترکیه افزایش یافته است.

سریال میلیاردی پدر گواردیولا

اگر اخبار سینمای ایران را دنبال کرده باشید، شاید در مورد سریال «پدر گواردیولا» شنیده باشید. این سریال را می توان یکی از پرهزینه ترین آثار سینمایی ایران دانست. به حدی که ساخت آن 50 میلیارد سهم هزینه داشت. فقط به دلیل اینکه مهران مدیری در این اثر حضور دارد، بیش از 4 میلیارد سهم دریافت کرده است. آرش عادل پرور ملقب به آرش آ.پ برای حضور در این کار بیش از یک میلیارد و حمید فرخ نژاد یک میلیارد سهم دریافت کردند. علاوه بر این ستارگان دیگری چون هنگامه قاضیانی، مرجانه گلچین، امیرمهدی ژوله، ژاله اسکندری، علیرضا خمسه نیز در این اثر حضور دارند. اگرچه بیشتر این افراد به خاطر کارهای کمدی خود شناخته می شوند، اما این اثر جنبه دراماتیک و اجتماعی دارد که حول محور خانواده می چرخد. آنها اتفاقاتی را تجربه می کنند که مسیرهای زندگی آنها را از هم جدا می کند. همین عامل باعث می شود که حوادث و اتفاقات مختلفی در دل این داستان رخ دهد. اگر می خواهید این داستان زیبا را ببینید می توانید سریال پدر گواردیولا را از رسانه هکس دانلود دانلود کنید.

دکمه بازگشت به بالا