مجله ورزشی

زیدان پدر بزرگ شد! +تصاویر

زیدان پدربزرگ شد!  + عکس

انزو پسر زین الدین زیدان از تولد دخترش خبر داد و اسطوره فوتبال فرانسه را در 49 سالگی پدربزرگ خود کرد.

به گزارش کندوج؛ پسر بزرگ ستاره سابق یوونتوس و رئال مادرید که در زمان مربیگری پدر مشهورش در سانتیاگو برنابئو در تیم رئال مادرید نیز عضویت داشت، عکسی از خود و همسرش کارن گونکالس در آغوش گرفتن نوزاد تازه متولد شده خود به اشتراک گذاشت. عزیزم. فرزندان.

زیدان، 27 ساله، هافبک فرانسوی دسته دوم، از زایمان همسرش، گونکالوس، روز پنجشنبه خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «به سیا، شاهزاده خانم ما، خوش آمدید.

لوکا زیدان دومین فرزند زیدان بزرگ در بین فوتبالیست هایی بود که به این زوج تبریک گفت. رایو وایکانو، دروازه بان لالیگا، عکس هایی از انزو و دو برادرش تئو و الیاز که برای بازدید از سیا به بیمارستان رفته بودند را به اشتراک گذاشت.

تئو که به همراه الیاز بخشی از تیم جوانان رئال مادرید است، گفت که به انزو بسیار افتخار می کند.

انزو و برادرانش

انزو و برادرانش که همگی فوتبال حرفه ای بازی می کنند

این زوج در اواخر ژانویه با انتشار تصویر اولتراسوند از ونزوئلا گونکالو، بارداری خود را اعلام کردند. انزو، نوجوان فرانسوی سابق، زمانی که پدرش از سال 2014 تا 2016 مدیریت باشگاه را برعهده داشت، برای مادرید بازی می کرد.

این بازیکن زمانی که زیدان برای اولین بار از سال 2016 تا 2018 به عنوان سرمربی تیم اصلی ظاهر شد در تیم بزرگسالان حضور داشت اما نتوانست در بازی ها حضور پیدا کند و در نهایت در سال 2017 به آلاوس رفت. زیدان یک سال پس از تولد انزو به یوونتوس رفت. و دو بار در ایتالیا قهرمان سری آ شد.

او از آن زمان برای پنج تیم در اسپانیا، پرتغال، سوئیس و فرانسه بازی کرده است. دریس و مهدی، دو خواهر و برادر جام جهانی 1998 که فوتبال حرفه ای تماشا می کردند نیز به انزو تبریک گفتند و برای او آرزوی سلامتی کردند.

زیدان و پسرش انزو

انزو در سال 1995 به دنیا آمد، زمانی که زین الدین برای بوردو بازی می کرد و به تازگی اولین بازی خود را در فرانسه انجام داده بود.

این دومین باری بود که زیدان در سال 2021 مادرید را ترک کرد. او سه فصل متوالی از سال 2015 تا 2018 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و دو قهرمانی لالیگا را به دست آورد.

از زیدان، برنده توپ طلای 1998، اغلب به عنوان نامزد پست های مدیریتی در باشگاه هایی مانند منچستریونایتد، تاتنهام و پاری سن ژرمن نام برده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا