مجله بانوان

سرمربی تیم ملی والیبال زنان: شاید بدون بازی دوستانه به قهرمانی آسیا برویم/ در نوبت واکسن هستیم

فریبا صادقی می گوید به دلیل بثورات تاج ، تیم ملی می تواند بدون یک بازی قبل به مسابقات آسیایی برود.

به گزارش کندوج ، تیم والیبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در شهریور ماه پیشتاز است و اردوهای آماده سازی متعددی را در این زمینه برگزار کرده است. از طرف دیگر ، اتحادیه در تلاش است اردوگاه را در باکو هماهنگ کرده و برخی از بازی های تدارکاتی را در آذربایجان برگزار کند که هنوز قطعی نشده است.

فریبا صادقی درباره آمادگی تیم ملی به کندوج گفت: اردوی چهارم را از 14 تیرماه با حضور 20 بازیکن آغاز کرده ایم و سه روز دیگر به پایان می رسد. روند بازیکنان از نظر جسمی در حال بهبود است و چون آنها در اردوی اول آماده نبودند ، اکنون در شرایط خوبی هستند. من نمی گویم که شرایط فنی آنها بهینه است ، اما در مقایسه با اردوگاه اول ، آنها پیشرفت فزاینده ای داشته و ساکن نشده اند.

وی در مورد توزیع تیم در اردو باکو گفت: ما قرار است آخر هفته اردوی تمرینی در باکو داشته باشیم اما به دلیل افزایش تاج ، هنوز هیچ دعوت نامه ای برای ما ارسال نشده است. امیدوارم چند بازی قبل از فصل داشته باشیم و بازیکنان را به شکلی خاص ببینیم. این مسابقات از نظر رسیدن به 14 بازیکن و آرنج اصلی تیم به ما کمک می کند.

صادقی افزود: در تورنمنت باکو قرار است یک دیدار تدارکاتی با تیم های ملی آذربایجان ، مجارستان و بلاروس انجام دهیم اما آنها هنوز به هیچ یک از این کشورها دعوتنامه ارسال نکرده اند و توافق نکرده اند.

وی افزود با توجه به شرایط بثورات تاج ، احتمال لغو اردوگاه باکو وجود دارد و ما نمی توانیم دیر به اردوی آماده سازی برویم. از طرف دیگر ، اواخر تمرین تیم ملی شروع کردیم و نمی توانستیم زودتر در مسابقات تدارکاتی شرکت کنیم ، بنابراین بهترین زمان پایان ماه جولای و اول آگوست است. اگر در این تاریخ کشوری آماده بازی با ما در کرونا باشد ، این کار را خواهیم کرد ، در غیر این صورت ما باید بدون مسابقات قبل از مسابقات به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم.

صادقی در مورد واکسیناسیون اعضای تیم ملی قبل از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ما در برنامه هستیم و زمان دریافت واکسن فرا رسیده است و قطعاً قبل از اعزام به مسابقات واکسن خواهیم زد.

سرمربی تیم ملی در مورد احتمال اضافه شدن بازیکن جدید به اردوی ملی گفت: ما وقت بیشتری نداریم و بازیکن جدیدی به اردو اضافه نمی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا