مجله بانوان

شخصیت حضرت معصومه (س) الگوی یک دختر کامل است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، معصومه ابتکار امروز در یک کنفرانس ویدئویی با مدیران کل امور بانوان و خانواده در سراسر کشور ، اما تبریک تولد حضرت فاطمه معصومه (s) و در روز دختر فرمود: حضرت معصومهs)او یک زن با فضیلت بود و در آن زمان شخصیتی والا داشت ، به همین خاطر در حمایت از برادرش ، جنبش اعتراضی به پا کردند و از این نقطه نظر آنها در مرکز شهر و سمینارها مرکز توجه قرار گرفتند.

ابتکار تأکید می کند که حضرت معصومه (s) مدل عالی دختری است که علی رغم مشکلات ، از نظر علمی و اجتماعی چیزی کم نکرد. “این شخص این عقیده را رد می کند که ماهیت و وجود همسر دنبال کردن پدر یا شوهر یا سرپرست نیازمندان به طور کلی است و ما امیدواریم که نمونه ای از آن بگذاریم.” این چهره های مذهبی باید به مسائل زنان اسلامی نگاه کنند ، نه زنان به عنوان شهروندان طبقه دوم که به پدر و شوهر وابسته هستند.

معاون رئیس جمهور عملکرد کارکنان کمکی را برای دولت دوازدهم توضیح داد و گفت: “در این مدت ما می توانستیم مسیر معاون دولت یازدهم در امور زنان را ادامه دهیم و شاخص های عدالت جنسیتی که اعلام شده است اکنون به برنامه های عملیاتی در استان تبدیل شده ایم.”

وی افزود: سیستم نظارت به زودی و در طول هفته دولت راه اندازی می شود و مهم این است که با حمایت فرمانداران و پیگیری مدیران کل زنان در ولسوالی ها و همچنین روسای سازمان های برنامه ریزی و بودجه شهرداری و هجده معاون زن در ایالت برگزار شود. برای پیاده سازی.

ابتکار تأکید کرد که هدف از این برنامه ها یادگیری نیست بلکه اجرای آنها است و این اولین بار است که این برنامه اجرا می شود کم اهمیت ما در مورد زنان در این زمینه داده های علمی و آماری داریم که نوید بخش نتایج خوبی در این زمینه است.

معاون رئیس جمهور با یادآوری تصویب و ارتباط رهبران خانواده با حضور رئیس جمهور در ستاد بانوان و خانواده در فوریه 2009 اظهار داشت: “انتظار داریم خانواده مرفه ، متعالی ، پایدار و سالم برای تحقق بخشیدن و اجرای شاخص ها اقدام کنند.” برای استفاده از تبلیغات خانوادگی معاون وزیر حقوق زنان همچنین سال گذشته از یک سینمای دوستانه خانوادگی برای اجرای یک استراتژی دوستانه خانوادگی رونمایی کرد و امسال نیز وی فراخوانی برای یک جشنواره تیزر دوستانه خانواده منتشر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دولت در تلاش بود تا به عنوان یک اولویت خانوادگی درآمد خود را تأمین کند ، اظهار داشت: توانمندسازی اقتصادی روسای زن براساس الگویی از روشهای مؤثر و نه فقط آموزش است. تجارت تکمیل زنجیره ارزش استعداد است. »تجارت عمومی و صوتی با مواد اولیه ، ایجاد مشاغل و نهایتا بازاریابی و فروش محصول.

ابتکار افزود: “در بحث خشونت خانگی ، این معاون اقدامات بسیاری از جمله لایحه تضمین امنیت و حمایت از حقوق زنان را انجام داده است که در کمیته لایحه دولت بهتر به آن پرداخته می شود و امیدواریم که ابتدا به مجلس بیاید. “

معاون رئیس جمهور با اشاره به همکاری معاون رئیس جمهور با فوریت های اجتماعی اظهار داشت: در دولت دوازدهم ، پشتیبانی اورژانس اجتماعی یکی از برنامه های معاون رئیس جمهور برای زنان و خانواده است و دیدیم که دو پیامک مهم با حمایت معاون رئیس جمهور در سطح ملی ارسال شده است. 1480 این دو پیامک توجه عمومی را به خدمات پیشگیری از زنان و کودکان جلب کرده است.

در ادامه این نشست ، سوزان باستانی ، معاون رئیس جمهور تحقیقات استراتژیک در امور زنان و خانواده با اشاره به پروژه هایی که توسط مدیر اجرایی در حال انجام است ، اظهار داشت: برنامه توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی زنان مقیم در مناطق غیررسمی از طریق آژانس امور اجتماعی و آژانس فناوری تهیه می شود. در ولسوالی ها مدیر امور زنان مسئولیت این پروژه را بر عهده دارد و سازمان اجتماعی نیز مدیر اجتماعی را دنبال می کند. این پروژه در سال اول در 10 استان به بهره برداری رسید 5700 او کشته شد.

وی با اشاره به برنامه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار ، بر کار خانگی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: این طرح در 24 ولسوالی با همکاری دانشگاه جهاد در حال اجراست و نظارت بر وزارت کار است.

وی با تأکید بر اینکه از مدیران کل امور بانوان می خواهیم در تهیه دیتابیس دقت کنند ، وی درباره گواهی نامگذاری عدالت جنسیتی نیز توضیح داد: شناسایی شاخص های عدالت جنسیتی تکمیل شده و در پایان روز اعلام می شود.

در این جلسه ، مدیران کل زنان در دولتها در مورد اجرای سند بهبود وضعیت زنان و خانواده ، اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با تاج و اجرای طرح به روزرسانی نوسان صحبت کردند. همراه شوید آنها در استانها معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا