مجله عمومی

ضرورت ایجاد اشتغال در تویسرکان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام مرتضی موحدی در مراسم تودیع ومعارفه فرماندار تویسرکان گفت: مردم تویسرکان در همه عرصه ها از جمله جنگ قریب الوقوع و همچنین بدنه ارتش خوش درخشیدند. .ایقوق آنها پیامبر هستند.

وی یادواره شهید مفتح را در این شهرستان عنوان کرد و افزود: فرماندار منتخب فردی بومی و متدین است که امیدواریم برای توسعه تویسرکان تلاش کند.

نماینده کنگره مردمی تویسرکان نیز در ادامه این مراسم گفت: شهرستان تویسرکان با توجه به توانمندی های خود از سایرین. شهرها مانده و تویسرکان بیکاری بالایی دارد مطابق با با وجود محدودیت های مالی، اقدامات اساسی انجام شده است.

محمدمهدی مفتح می گوید دلایل عدم پیشرفت تویسرکان را بن بست می گویند، ادامه داد: البته اینطور نیست و تویسرکان در هاراه و باید برای پیشرفت این افراد تلاش کنیم.

بابیان بند گفت زمرد در لایحه بودجه به فراموشی سپرده شد، افزود: با پیگیری های فراوان این پروژه به پایان رسید مطابق با بازگشت به ماده 56 چرخه.

وی خاطرنشان کرد: تویسرکان پتانسیل بالایی برای رشد دارد اما نیاز به ایجاد زیرساخت های متفاوت دارد.

مفتح با اشاره به اینکه تویسرکان یک مرکز درمانی در منطقه غرب نیز بوده است، تصریح کرد: باید برای جوانان ما شغل ایجاد شود تا از این شهرستان کوچ نکنند.

نماینده مردم تویسرکان گفت: مطابق با با توجه به نتایج به دست آمده، آقای حسین افشار به عنوان فرماندار تویسرکان انتخاب شد و امیدواریم دوره موفقی داشته باشیم. خدمت استاندار منتخب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا