مجله عمومی

ضرورت بهره گیری مبلّغان از شیوه های خلاقانه در اثربخشی تبلیغ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال در جلسه مشترک ستاد دفتر تبلیغات عمومی و تبلیغات دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق ، جهت تشریح توانایی های کمیسیون ، اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل رشد دین و خلاقیت در استفاده از تبلیغات و علاقه های جدید است. جیری دستگاه های جدید منجر به فعالیت های تبلیغاتی موفق می شوند.

مدیر تبلیغات عمومی آژانس تبلیغاتی گروه اسلامی حوزه علمیه قم به ضرورت خلاقیت و نوآوری در برگزاری فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی اشاره و اظهار داشت: اگر مبلغ می خواهد بر فعالیتهای تبلیغی خود در بین مخاطبان تأثیر بگذارد ، باید از روشهای تبلیغاتی کلیشه ای و سنتی فاصله گرفته و به سمت روشهای خلاقانه و ابتکاری حرکت کند. گمشو.

وی ادامه داد: ایجاد گروه های تبلیغی اولین گام در جهت به روزرسانی فعالیت های تبلیغی و تغییر روش های قدیمی و بی اثر بود. گام دوم در توسعه فعالیت های تبلیغی و موفقیت روزافزون آنها ، آموزش گروه های تبلیغی در زمینه دانش و دانش است که تا به امروز به فضل الهی این کار با قوت انجام شده و در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین تأسیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق را سرمایه ای ارزشمند دانست و افزود: تأسیس این مرکز امری ضروری و ارزشمند است که می تواند به اجرای ایده های ناب و خلاقانه مبلغان و دانشجویان در سراسر کشور کمک کند. “

وی افزود: اکنون به دلیل اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی مبلغان ، شاهد کاهش تعداد فعالیت های تبلیغاتی و تعداد قابل توجهی مبلغ کمتر برای امرار معاش و معاش ، کاهش فعالیت های تبلیغاتی آنها و جذب نمایندگی ها و ادارات برای تأمین هزینه های زندگی خود هستیم. و این مبلغین فعال و توانمند در جامعه را کاهش می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین کمال گفت: برای حفظ حضور مبلغین کمتر در زمینه تبلیغات و رفع مشکلات اقتصادی آنها و همچنین فعالیتهای فرهنگی خلاقانه ، باید از مبلغان حمایت شود و می توان بنگاه داری پایدار و متناسب با فرهنگ و فعالیتهای تبلیغاتی آنها. ما باید؛ ما می توانیم از ایده هایی که در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت روشنگری ذکر شده اند و می توانند در مورد شکل ظاهری چنین شرکتی و نحوه انجام آن بهره مند شوند ، بهره مند شویم.

وی با تأکید بر اهمیت ادامه تبلیغات و استفاده از روش های جدید در این زمینه ، افزود: برنامه ریزی و برنامه ریزی و همچنین داشتن ایده های جدید و خلاقانه در تبلیغات ، امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام مسلمین کمال گفت: مرکز ملی نوآوری و خلاقیت روشنگری باید فعالیت های خود را در دو جهت به سمت مبلغان و تبلیغات ساماندهی کند: سیاست اول ، قضاوت و قضاوت در مورد ایده های تبلیغاتی جدید و جدید مبلغین و حمایت از آنها و جهت دیگر ، برگزاری دوره های ویژه برای ایجاد رویکردی خلاقانه و ابتکاری برای مبلغان و گروههای تبلیغاتی.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا