ظرفشویی بوش سری ۸ چند مدل دارد

ماشین ظرفشویی بوش سری 8 یکی از مطرح‌ترین لوازم خانگی بوش است که دریچه‌های جدیدی از تکنولوژی و فناوری را به روی محصولات خانگی باز کرده است. این محصول بسیار جذاب و کاربردی در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود و از طراحی بسیار شکیل و جذابی برخوردار است. اگر به تازگی تصمیم به خرید ماشین ظرفشویی گرفته‌اید، بهتر است قبل از هر اقدامی با این محصول منحصر به فرد از برند بوش آشنا شوید.

معرفی ماشین ظرفشویی بوش

خانه بوش جایی است که نیاز شما را به انواع و اقسام لوازم خانگی به طور کل رفع می‌کند. لوازم خانگی بوش به دلیل قابلیت‌ها و کیفیت بسیار بالایی که دارند، از جایگاه ویژه‌ای در بازار برخوردار هستند. ماشین ظرفشویی بوش یکی از پرطرفدارترین و البته کاربردی‌ترین محصولات این برند است که با قابلیت‌های منحصر به فرد خود، توجه مصرف‌کنندگان را به خوبی جلب کرده است.

این دستگاه نقش یک دستیار خانگی را برای بانوان ایفا می‌کند که با شستشوی سریع و باکیفیت ظروف، مدت زمان حضور در آشپزخانه را کاهش می‌دهد. فناوری‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت ماشین ظرفشویی بوش باعث شده تا این محصول از نظر مصرف انرژی و کیفیت عملکرد در رتبه بسیار خوبی قرار بگیرد.

برند بوش این محصولات را در مدل‌ها و سری‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند تا خریداران بتوانند به تناسب نیاز و بودجه خود بهترین انواع ماشین ظرفشویی را تهیه کنند. ماشین ظرفشویی بوش سری ۸ از جدیدترین محصولات رونمایی شده این کمپانی است که قرار است در ادامه با جزئیات بیشتری از این محصول آشنا شویم.

برتری های ماشین ظرفشویی سری 8

سری 8 یا 800 بوش دارای مدل های 18 و 24 اینچی است. و  بیشترین سطح امکانات را دارد. این سری از فناوری های فوق العاده ای برای شستشو و خشک کردن ظروف استفاده می کند. مزیت فوق العاده سری 8 نسبت به سری های دیگر، قفسه قابل تنظیم برای قرار گرفتن ظروف بلند، قابلمه و تابه ها است که باعث می شود فضای بیشتری برای قابلمه ها ایجاد شود. قفسه های قابل انعطاف فضا را تا 30 درصد بیشتر افزایش می دهند. همچنین اگر دنبال یک ماشین ظرفشویی بی صدا هستید، سری8 بی صداترین مدل های ماشین ظرفشویی را دارد. به طور کلی ماشین ظرفشویی سری 8 را جزو بهترین ماشین ظرفشویی معرفی می کنند زیرا تمام این دستگاه به برچسب ستاره Energy star مجهز است.

قفسه سوم انعطاف پذیر

مهم ترین برتری سری 8، قفسه سوم است. این قفسه کاملا قابل تنظیم است و فضا را برای ظروف بزرگ تر باز می کند. سری 8 فضای کافی برای تمام لیوان ها، ظروف کوچک و بزرگ دارد. این سری مناسب خانواده های پرجمعیت است یا افرادی که عادت دارند با ظروف بزرگ و متعدد آشپزی کنند.

کامل ترین روش خشک کردن ظروف

فناوری CrystalDry در ماشین ظرفشویی سری 8 بوش بهترین روش برای خشک کردن ظروف است. این سیستم رطوبت را به گرما تبدیل می کند تا تمام ظروف به خصوص پلاستیک ها را تا 60% خشک کند.

مقایسه سری 8 بوش با سری 6

مزیت مهمی که در تمام سری های ماشین ظرفشویی های بوش وجود دارد، کیفیت فوق العاده شستشو است . ولی بین سری های تفاوتی هایی وجود دارد تا انتخاب را برای کاربر ساده تر کند. ماشین ظرفشویی سری 6 بوش قابلیت هایی برای بهره وری مصرف آب دارد. و ویژگی هایی مثل Aquasensor,Actiwater, EcosilenceDrive در این سری دیده می شود. اما سری 8 بوش ظرفیت بیشتری دارد. این سری به قفسه های قابل تنظیمی مجهز است تا ظروف بلندتر، قابلمه و تابه ها در قفسه میانی قرار گیرند. اگر دنبال یک ماشین ظرفشویی برای خشک کردن باکیفیت بهتر و شستشوی شبانه هستید، سری 8 بهترین گزینه است.

بهترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش سری 8

اگر دنبال یک ماشین ظرفشویی راحت با امکانات متنوع هستید، ماشین ظرفشویی سری 8 بوش بیشتر انتظارات شما را برآورده می کند. این سری غیر از کیفیت فوق العاده ساخت، به فناوری های پیشرفته ای مجهز است که پروسه شستشو را سریع و راحت می کند. همچنین سری 8 با 42 دی سی بل، بی صداترین مدل های ماشین ظرفشویی را دارد. آنقدر بی صداست که می توانید فیلم تماشا کنید بدون اینکه صدای ماشین ظرفشویی مزاحمت ایجاد کند.

برای نصب و تعمیر لوازم خانگی بوش باید به تعمیر لوازم خانگی بوش مراجعه کنید. در اینجا فهرست و اطلاعات تماس نمایندگی های بوش در تهران ارایه شده است.

 

دکمه بازگشت به بالا