مجله عمومی

فرجام بسیار سختی در انتظار تروریست های حادثه سروآباد است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار سید صادق حسینی ، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ، ضمن تبریک شهدای شهید پرور استان کردستان ، شهید جمال کریمی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باسام شهدا و کارمند سروآباد محمد کرمی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: “بار دیگر خونین به دست تروریست های بین المللی و حامیان آنها در منطقه از آستین های گروه های کوچک مزدور انقلابیون و دو بسیجی در خدمت ملت و دفاع از امنیت درآمد ، بسیج شهید جمال کریمی ، رهبر قهرمان بسیجی ، قهرمان بسیجیان و فرمانده کرجی محمد هارجیام. کارکنان شهرستان هورامان که به منظور خدمت رسانی به مردم هورامان روز و شب در شرایط دشوار در طول مسیر کورونا اختصاص یافته اند ، چند ماه گذشته است که روز و شب به شهادت رسیده اند. در گذشته ، آنها عمدتا توسط افراد شرور شهید می شدند.

در حالی که آرزو می کنم و به شهدای این عزیزان در حضور امام زمان عجل الله تعالی ، مقام معظم رهبری و خانواده این شهدا و مردم منطقه تبریک می گویم ، به ساکنان عزیز هورامان و کردستان اطمینان می دهم که از چنین شر عناصر انقلابی منطقه جلوگیری نمی شود. در شرایط فعلی و مسیر روشن و امید شهدا ، که محرومیت و خدمت به مردم است ، ادامه خواهد یافت و فرزندان جمهوری کردستان از عناصر انقلابی انتقام می گیرند و عاملان این جنایت ناجوانمردانه را مجازات می کنند. رساند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا