مجله عمومی

فضای مجازی باید برای تمام مردم در دسترس باشد

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه تصاویر برنامه های تلویزیونی رئیس جمهور و جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینترنت و دنیای آنلاین امروز یک نیاز مهم و فوری جامعه است و همه مردم باید از این مزیت بهره مند شوند. از آنها. “
وی گفت: برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه اینترنت را ندارند ، باید طبقه ویژه ای به صورت رایگان در نظر گرفته شود که مقدار آن بعداً مشخص می شود تا این امکانات در دسترس و گسترده باشد و برای همه شهرها ، روستاها و افراد بی سواد را قفل می کند. “این یک فضا است.
رئیسی افزود: امروز نیاز و نیاز به اینترنت مانند آب و برق شده است و همه مردم باید حداقل یک فضای مجازی و اینترنت داشته باشند.
وی گفت: برخی از زنان و مردان در جامعه مطالبی را تولید و در اینترنت منتشر می كنند ، اما درآمد حاصل از این كار شامل آنها نمی شود و سودآوری نیز ندارند. باید یك سیستم ایجاد شود تا حقوق هر اثر برای خود شخص تعیین شده است. “
رئیسی افزود: امروز زیرساخت های اینترنت و دنیای آنلاین در کشور ضعیف است ، تا حدی که در ادارات و سازمان ها ، دانشگاه ها و حتی بازی های کودکان در دنیای آنلاین با مشکل روبرو هستند.
وی اظهار داشت: بخشی از این شبکه باید به روشی خاص و تخصصی برای دانشجویان ، دانشگاه ها و اساتید ایجاد شود تا بتوانند از فرصت های ویژه استفاده کنند.
رئیسی درباره ارزیابی خود در آستانه تبلیغات انتخاباتی گفت: “این زمانی است که همه باید نگرانی ها و نظرات خود را بیان کنند و البته قضاوت در مورد افرادی که می خواهند رأی دهند ، باید نتیجه گیری مشخص شود.” .
وی افزود: امیدواریم رادیو و تلویزیون و رسانه ها به طور كلی نقش خوبی در رساندن پیام به نامزدها داشته باشند و عموم مردم و به ویژه رسانه های دولتی نقش اصلی را در این فضای تاجی داشته باشند.
رئیسی در مورد بحث انتخابات گفت: امیدواریم آنچه در این بحث مورد بحث قرار می گیرد ، یک سوابق صادقانه ، یک دستور کار و یک وعده باشد تا ملت را به نتیجه برساند.

وارداتی که به تولیدات داخلی آسیب برساند ممنوع است
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کلیه وارداتی که در داخل نمونه داشته باشد و به تولید آسیب برساند قطعاً ممنوع است.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: باید سعی در تولید و تولید با کیفیت و فرآوری محصولات و زنجیره تأمین و تولید داشته باشیم.
وی گفت: تأمین معیشت مردم از تولیدات داخلی مسئله ای است و وارداتی که باعث رنج تولید داخلی شود قابل قبول نیست.
رئیسی در مورد واردات احزاب مافیایی افزود: متأسفانه امروز با وجود هشدارهایی که داده شده ، افراد ثروتمند و بازرگانانی را می بینیم که با اتصالات ویژه به تجهیزات غیرقانونی وارد می کنند.
وی اظهار داشت: واردات بی رویه نباید اجازه دهد تولید از بین برود ، اما وقتی واردات به سطحی در کشور رسید که بتواند با مدل داخلی رقابت کند و بتواند جایگاه خود را در بازارها باز کند ، درست همانطور که یک تیم در کشور ما مرحله و هنگامی که او به بازی های بین المللی و منطقه ای می رود می تواند یک مدال کسب کند.
رئیسی افزود: تولیدات داخلی اگر در کنار سایر محصولات قرار گیرد می تواند رقابتی باشد و مشکلی برای تولیدات داخلی وجود ندارد اما در شرایط فعلی واردات زیاد به تولید داخل آسیب می رساند.

یک وعده واقعی شعار اصلی و عملی دولت خواهد بود
کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری گفت: متأسفانه مردم از عدم صداقت شکایت دارند و یکی از مهمترین کارها دادن قول های درست است ، وعده های ما باید درست باشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: “امروز ما از واکنش مردم می بینیم که آنها ناامید شده و از عدم صداقت شکایت می کنند. صداقت بسیار مهم است و امروز مسئله مهمی برای ما خواهد بود و انشا Godالله دولت ما صداقت است. “
وی گفت: “صدا و گریه ما باید صدای مردم باشد تا مردم به ما نزدیک شوند. سرمایه اجتماعی که امروز می بینیم در بخشهای مختلف آسیب دیده است. این سرمایه عظیم برای دولت بسیار ارزشمند است و اگر این سرمایه اجتماعی نباشد ، دولت وظیفه آنها را انجام خواهد داد. “این بسیار دشوار است.
رئیسی افزود: مردم باید در زندگی خود عدالت را احساس كنند و بدانند كه عدالت اجرا می شود. من به همكارانم در دادگستری می گویم كه ما اجرای عدالت و احساس عدالت را داریم و عمل به عدالت وظیفه ماست اما مردم باید آن را احساس کند.
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: 14 خرداد روزی است که مردم ملت باید امام بزرگوار را بشناسند و خط امام را بشناسند و بدانند ویژگی های خط امام چیست.
رئیسی افزود: امروز دولت باید به همسویی با خط امام ، سیاست های امام ، اخلاق امام و رفتار سیاسی امام نزدیکتر باشد و مردم انتظار دارند رهبران در رعایت اخلاق و عدالت و با توجه به. عقل سلیم برای حل مشکلات و نگرانی های مردم. “بودن.
وی گفت: ما NGO های زیادی داریم که خدمات داوطلبانه و بیرحمانه ای به مردم ارائه می دهند اما دولت در خط مقدم خدمت به مردم است ، مردم انتظار صداقت از دولت را دارند و می خواهند دولت با مردم صادق باشد. “برای صحبت کردن.
آقای رئیسی افزود: “امام با مردم و رابطه ای که با مردم داشت صادق بود و مردم از آن لذت می بردند و این نکته ای است که امروزه نیز مورد نگرانی مردم است ، مردم می گویند؛ چرا با ما صادقانه صحبت نمی شود و از موضوعات و تصمیمات مطلع نمی شویم و ناگهان با کارهایی که انجام می شود مواجه می شویم؟!
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز در کشور ما تولید ، توزیع ، قیمت گذاری ، فروش و کشاورزی غیرقابل پیش بینی است و آنچه دولت باید انجام دهد این است که همه چیز قابل پیش بینی باشد.
رئیسی افزود: مردم باید بدانند كه دولت از كار آنها حمایت می كند تا آنها بتوانند به امور رسیدگی كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا