مجله ورزشی

فوتبال ذوب آهن پیشرفت کرده/ برای قهرمانی می‌جنگیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حمید مطهری یکشنبه شب در نشست خبری رسانه های مجازی پیش از دیدار با ذوب آهن با عذرخواهی از اصحاب رسانه به دلیل عدم حضور در نشست خبری اظهار داشت: پرواز قطار پرسپولیس دیر به زمین نشست و تا آخرین لحظه تلاش کردیم که در این نشست حضور پیدا نکنیم. آخرین لحظه اما ارتباط ما با رسانه ها همیشه خوب بوده است.

وی در خصوص بازی مقابل ذوب آهن افزود: ما دو برابر ما در این فصل یکی در جام حذفی و دیگری در لیگ با ذوب آهن روبرو شدیم که هر دو بازی را بردیم، اما تیم ذوب آهن با آن دو بازی تفاوت زیادی داشته و از نظر تیمی پیشرفت زیادی کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی نیم ساله ذوب آهن گفت: شرایط ذوب آهن از نظر تیمی بهتر شده است، این تیم سابقه طولانی دارد و به فینال آسیا صعود کرده است و این تیم برای ما بسیار محترم است. . کارکنان آنها بسیار خوب هستند و ما کار بسیار سختی مقابل آنها داریم.

وی ادامه داد: شناخت بسیار خوبی از ذوب آهن داریم و سعی می کنیم فوتبال خود را به خدمت حریفان بگیریم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم و موفقیت همیشه پشت گام های ثابت بازیکنان پرسپولیس است و همیشه می گفتم که یک پیروزی در این بازی رقم خورد. بازی.ژن پرسپولیس و برای پیروزی می جنگیم.

مطهری با اشاره به اولین بازی پرسپولیس گفت: تیم ما در بازی اول با وجود 10 بازی شخصی اینکه نشان دهیم شخصیت یک پیروزی و یک قهرمانی دارد، چیزی که خریدنی نیست و در حضور تک تک بازیکنان ماست و این احساس قهرمانی در باشگاه و بازیکنان ما نشان دادند که این ویژگی را دارند و ثابت کردند که آنها می توانند 10 شخصی گل بزنید و پیروز شوید

وی تاکید کرد: بازی منچستر بورگ و رئال نشان داد که فوتبال غیرقابل پیش بینی است پس نباید مغرور بود و باید کارمان را به خوبی انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا