مجله ورزشی

لزوم اقدام برای ترویج فرهنگ اسلامی و شناسایی ترفند دشمنان

به گزارش خبرنگار گروه منطقه خبرگزاری آنا از بیرجند، مهدی متین پور در بینش دوره وب، فتنه‌حوزه علمیه و دشمن شناسی به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به تشریح اهداف و دستاوردهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: به برکت انقلاب اسلامی تحول بزرگی رخ داد. در تمام ابعاد اجتماعی و فردی جامعه.» و دشمنان با تمام رمز و رازها و تصاویر گوناگون به آن پرداختند.


بیشتر بخوانید:

لزوم بصیرت و هوشیاری برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن


این کارشناس مسائل سیاسی گفت: عظمت و اهمیت انقلاب اسلامی لازمه ترویج فرهنگ اسلامی و شناسایی ترفندهای دشمن است.

متین پور با بیان اینکه نخبگان در قبال مخالفت مسئولیت سنگینی دارند، ضرورت بصیرت را برای اینکه فریب طغیانگری را نخوریم یادآور شد و گفت: تفکر انقلابی در ظاهر نیست، بلکه باید در نظر گرفت. زیرا افرادی مانند کلاهی و کشمیری در ظاهر آنقدر محدود بودند که در نظر مردم حزب الله اصیل و صد در صد نمایان بود. اما آنها بودند که بیشترین آسیب را متحمل شدند و برعکس افرادی مانند حسن آیت شهدایی بودند که خالصانه در خدمت اسلام و انقلاب بودند و در این راه شهید شدند.

وی افزود: امام خمینی (ره) از همان روزهای ابتدایی مبارزات خود بارها بر شناخت دشمنان تاکید و بارها نسبت به حضور دشمنان آشکار و پنهان در عرصه سیاسی و اجتماعی هشدار داده بودند و مقام معظم رهبری نیز همواره بر لزوم تاکید دارند. برای این. برای دشمنی و شهود.”

طلاق / 4117/4062 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا