مجله عمومی

لزوم تشدید محدودیت‌های کرونایی در پلدختر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید محسن موسوی روز چهارشنبه در جلسه شورای ضد ویروس کورنا در شهر پلدختر که اظهار داشت ویروس کورونا به روستاهای شهرستان پلدختر سرایت کرده و آنها را به مرکز عفونت این ویروس تبدیل کرده است ، گفت: برگزار کنندگان جشنواره عروسی و همدلی در شهرستان پلدختر دیدار می کنند.

و وی با بیان اینکه اعلام روزانه تعداد مبتلایان به ویروس عروق کرونا ویروس در شهر پلدختر هیچ فایده ای برای مردم نخواهد داشت ، افزود: مسئولان و آژانس های مختلف باید توجه بیشتری به خراب کردن زنجیره کرونا در پلدختر داشته باشند و محدودیت هایی نیز مانند آن اعمال کنند. و برای بستن بازار

امام جمعه پلدختر افزود: شهرداری و دولت شهر باید همچنان مانند گذشته به بسته شدن جاده منتهی به صومعه بطور جدی ادامه دهند.

حجت الاسلام موسوی گفت: تعطیل کردن فروش خود خواه او یک زن است زیرا مطابق با صحنه ها از پشت صحنه فعالیت از صحنه گزارش می شوند و این توسط مسئولان تصویب می شود.

وی افزود: کارت های عروسی از طریق خانواده ها برای بسیاری ارسال می شود و این نشان می دهد که این فعالیت ها در تاج برگزار می شود.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: فضای خالص نیازی به روشنایی در مراسم تشییع جنازه ندارد ، افرادی که اعلامیه را امضا می کنند یک مراسم عمومی ندارند ، اتفاقاً این مراسم بالاتر است. از مقام آنها ادعا می کنند این به مردم آسیب می رساند.

حجت الاسلام موسوی افزود: اگرچه بازار پلدختر هنوز فعال است ، اما مسجد ، نماز جمعه و جماعت بسته شده است که این ناسازگار است و برای رفع شیوع تاج باید این موضوع را برطرف کرد.

وی گفت: “ما مخالف تجارت و درآمد مردم نیستیم. اگر بازار عواقب ویروس عروق کرونا ویروس را تجربه کند و خطرناک است ، در این صورت واحدهای صنفی آنها اولین کسی خواهند بود که تجارتشان را ببندند.”

امام جمعه پلدختر گفت: “هربار که ستادهای جنگ صلیبی مخالف اعلام می کنند مساجد و نماز جمعه بسته می شوند ، بدون وقفه تعطیل می شوند ، زیرا سلامت مردم مهم است و ملاکی برای این موضوع است و باید همه گردهمایی ها و بازارها بسته شود.”

وی افزود: موقعیت کنونی کرونا در پلدختر در حال حرکت است تا هیچ چیزی قابل کنترل نباشد ، بنابراین جلسات باید از مواد پیروی کند و تولید و اقدامات لازم صورت می گیرد تا این شهر به حالت سفید برگردد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: افرادی که به بانک های پلدختر مراجعه می کنند از فاصله هوشمندانه اجتماعی پیروی نمی کنند و تصریح کرد: استان لرستان براساس شیوع کرونا قرمز اعلام شده است و این یک موضوع جدی است.

وی افزود: این جلسه به درخواست رهبر معمول نماز جمعه برگزار شد و از فرماندار خواسته می شود هفته آینده جلسات شورای تاج گذاری را به صورت عملی و با حضور مقامات ذیربط برگزار کند.

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: جلسات باید برای افرادی که خواستار آنها هستند پاسخگو و سودمند باشد و برای این جلسات باید اقدامات و عملکردی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا