مجله عمومی

«لک» آسیایی کجاست؟ – کندوج

دروازه بان همیشه نباید در همه بازی ها یک کلین شیت خوب و تمیز باشد اما بدون تعریف و تمجید از پیشرفت فنی حامد لک کاسته می شود و دیگر جایی برای دفاع وجود ندارد. او باید بداند که تحسین ابدی در فوتبال وجود ندارد و فوتبالیست ها باید انتظار انتقاد را داشته باشند همانطور که هنگام درخشش پذیرفته می شوند ، عملکرد ضعیفی دارند. نقطه دپارتمان باید در اسرع وقت به استانداردهای نقاط آسیایی نزدیک باشد.

به گزارش کندوج ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: “حامد لک” یکی از خریدهای پرسپولیس در این دوره بود که درخشش غیرمنتظره ای درون دروازه داشت. او در لیگ قهرمانان آسیا با عملکرد بسیار خوب خود همه را مسحور خود کرد و نقش بسیار مهمی در نتیجه نهایی پرسپولیس داشت. لک در طول مسابقات فقط چهار گل به ثمر رساند و به طرز عجیبی هر چهار گل از ضربات پنالتی بود (یکی در ریباند). در چندین بازی از جمله مقابل التعاون ، الشرجه و النصر ، حامد بارها و بارها فرشته نجات پرسپولیس شد و در نیمه نهایی یک ضربه از تیم حریف گرفت تا راه را برای رسیدن سرخپوشان فراهم کند. آخرین.

پس از فینال جام ملت های آسیا ، روند گلزنی لک در لیگ بیستم آغاز شده است. او اولین گل این فصل خود را به نساجی زد ، سپس یک گل از ذوب آهن دریافت کرد ، سپس مقابل سپاهان به پایان رسید اما در دربی دربی دروازه او دو بار باز شد.

به عبارت دیگر ، پس از فینال آسیا ، پرسپولیس 6 بازی انجام داد و 7 گل به ثمر رساند که مقصر برخی از آنها مانند گل اول آلومینیوم بود. دروازه بان نباید همیشه در همه بازی ها خوب و تمیز باشد ، اما بدون تعریف و تمجید ، پیشرفت فنی حامد لک رو به زوال است و دیگر جایی برای دفاع وجود ندارد. او باید بداند که تحسین ابدی در فوتبال وجود ندارد و فوتبالیست ها باید انتظار انتقاد را داشته باشند همانطور که هنگام درخشش پذیرفته می شوند ، عملکرد ضعیفی دارند. “مکان لیگ باید در اسرع وقت به استانداردهای نقطه آسیا نزدیک باشد.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا