مجله علمی و سلامت

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: افزایش کمک هزینه آزمایش آنلاین به ۷۵۰هزار تومان

مدیر فرهنگ و امور اجتماعی صندوق بازنشستگی بین المللی از افزایش برنامه آزمون یارانه آنلاین از 500 هزار تومان به 750 هزار تومان برای هر بیمه شده تحت پوشش بیمه درمان اضافی این صندوق خبر داد.

به گزارش کندوج و بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری ، محمود مرتضایی فر با اعلام این خبر گفت: برای کاهش تردد و ارجاع شکایات بازنشستگان سالمند به مراکز درمانی به ویژه در بیماری های بیماری کرونا قلب ، مستمری بودجه ای که امسال به دلیل استقبال بازنشستگان ادامه خواهد یافت.

مرتضایی فرد گفت: “برنامه آزمایش آنلاین خدمات آزمایشگاهی و برخی خدمات تشخیصی و درمانی را برای بازنشستگان تحت پوشش بیمه تکمیلی سلامت و از طریق وب سایت این شرکت نوپا ارائه می دهد.”

وی افزود: با نظر مثبت مدیرعامل صندوق بازنشستگی و مشورت با شرکتی که طرف قرارداد است ، مقرر شد بودجه این پروژه به 750 هزار تومان افزایش یابد و در واقع بازنشستگان از موارد درمانی و تشخیصی استفاده کنند. خدمات رایگان و بدون پرداخت.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: فصل گذشته حدود 3000 دفتر مرکزی و تقریباً 6500 مورد به صورت آنلاین در سراسر کشور از تحقیقات شماره ملی استفاده کردند.

به گفته مرتضایی فرد ، معاینات پزشکی در محل یا خانه ، پیوند بای پس عروق بیماری کرونا ، سرم درمانی و فیزیوتراپی بیشترین خدماتی بود که آزمایشات آنلاین به بازنشستگان و خانواده های آنها ارائه می دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا