مجله عمومی

مردم انتظار دارند عملکرد انقلابی دولت را در زندگی خود ببینند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ابراهیم رضایی بعدازظهر جمعه در گردهمایی نیروهای انقلاب در شهرستان دشتستان که با حضور نایب رئیس مجلس برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با رحلت امام خمینی (ره) گفت: شهرستان دشتستان. در واقع و به راستی انقلابی است و عقبه جریان انقلاب در این شهر است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی در شهرستان دشتستان کارهای بزرگی انجام داده اند، افزود: فعالیت های حرکت انقلابی دشتستان در عرصه سیاسی متوقف نشده و در عرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس، ایثارگری شاهد این امر بوده ایم. در دوران کرونا.”

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورا با اشاره به اینکه مردم از دولت انقلاب انتظار اقدام انقلابی داشتند، تصریح کرد: مردم باید عملکرد انقلابی دولت را در زندگی و معیشت خود ببینند و شاهد حل مشکلات باشند.

رضایی تاکید کرد: مردم شاهد فشارهای اقتصادی هستند و انتظار می رود دولت برای حل مشکلات مردم تلاش کند.

وی با بیان اینکه تغییر در زندگی مردم باید محسوس باشد، افزود: با وجود اقدامات مهم ملی از جمله مهار ویروس کرونا، در منطقه بوشهر هیچ اقدام اساسی برای حل مشکل آب، اشتغال و امید صورت نگرفته است. .

عضو کمیسیون امنیت ملی و امور خارجی مجلس افزود: امروز دیگر مردم ما را بهانه ای برای کار نکردن نمی پذیرند و همه باید با اتحاد و یکدلی برای خدمت به مردم و توسعه دشتستان و استان تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا