مجله بانوان

مرضیه جعفری: کرونا به فوتبال زنان ضربه بیشتری زد

سرمربی تیم فوتبال بانوان بم در شهرداری کرمان می گوید که به دلیل توسعه نامناسب و حمایت مالی ، کرونا تأثیر بیشتری در فوتبال زنان نسبت به مردان داشته است.

مرضیه جعفری ، سرمربی تیم فوتبال بانوان کرمان بم به کندوج گفت که آنها به دلیل شرایط کرونا هنوز تمرینات خود را شروع نکرده اند و به کندوج گفت: نگران بازیکنان ، خانواده آنها و من نباشید.

وی افزود: ما در تلاش هستیم شرایطی را برای حفظ ایمنی و سلامتی بازیکنان فراهم کنیم. ما به مکانی نگاه می کنیم که حرکت بازیکنان کنترل شده و راحت باشد. مطمئناً اکنون آمدن آنها به بم خطرناک است اما ما تصمیم گرفته ایم که تمرینات خود را از اول نوامبر آغاز کنیم. من شنیدم که لیگ در اواخر ماه نوامبر برگزار می شود ، اما این قطعی نیست و به شرایط فوران و تصمیم ستاد در کرونا بستگی دارد.

برابر پاسخ به این سوال که احتمال کناره گیری تیم بم از لیگ وجود دارد؟ وی گفت: “اگر لیگ برگزار شود ، ما قطعاً بازی خواهیم کرد.” اگر تیم های حاضر در مسابقات از قوانین بهداشتی پیروی نکنند ، ما شرکت نخواهیم کرد ، این امر علی رغم مدیریت قوی خانم ناظمی اتفاق نخواهد افتاد و در نتیجه اطمینان دارم که شرکت خواهیم کرد.

وی در مورد حفظ لیگ در دو گروه گفت: من فکر می کنم با توجه به شیوع بیماری در کشور شایسته است تیم ها را به دو گروه تقسیم کنیم.

سرمربی شهرداری بم در مورد تأثیر بثورات تاج در فوتبال زنان در مقایسه با مردان گفت: تأثیر این بیماری در فوتبال زنان بسیار بیشتر از مردان است زیرا از نظر اسپانسرشیپ و ساختار از بسیاری از آقایان فروتر هستیم و مطمئناً رنج بیشتری خواهیم برد. نباید بگوییم لیگ مردان برگزار می شود و بنابراین لیگ زنان نیز باید برگزار شود زیرا موقعیت ما کاملاً متفاوت است.

جعفری افزود: فوتبال که اهمیتی بیش از مدارس ابتدایی ندارد ، اکنون بسته شده است. به نظر من ، اگر سلامتی بازیکنان به خطر بیفتد ، نباید لیگ را حفظ کرد زیرا ما نمی خواهیم آنها را بکشیم. اگر تیم ها مانند مردان از دستورالعمل های بهداشتی پیروی می کنند ، من با حفظ لیگ موافقت می کنم. حتی اگر پنج تیم چنین امکانی دارند ، لیگ باید شروع شود اما 10 تیم نباید شرکت کنند و برخی از آنها نمی توانند از اصول بهداشتی پیروی کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا