مجله عمومی

مشکلات امروز کشور ناشی از مدیریت گذشته‌ است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله سید احمد علم الهدی در نماز جمعه مشهد مقدس در حرم امام رضا (ع)در باره) وی با بیان اینکه سخنان رهبران عالی انقلاب خطاب به دولت سیزدهم در واقع عناصر کلیدی نظام و انقلاب هستند ، گفت: اگر چند نماز جمعه برای تبیین این مسائل تمرین کنیم ، باز هم نمی توانیم این روشها را تفسیر و توضیح دهید.

وی “حکومتداری انقلابی” را یکی از مهمترین جنبه های نظریه انقلابی دانست و ادامه داد: این دولت برای پیاده سازی فرهنگ حکومت انقلابی در جامعه بسیار تلاش کرده و جنبش ها و برنامه های آن برای ایجاد تحول در حاکمیت کشور تنظیم شده است. “

مشکلات امروز کشور ناشی از مدیریت روزمره گذشته است

امام جمعه در مشهد با بیان اینکه مدیریت معمول مشکلات کشور را حل نمی کند ، خاطرنشان کرد: اینکه مدیر می خواهد کشور را از نظر امکانات و نیروی انسانی موجود کنترل کند ، مدیریت روزانه و معمول این مدیریت برای این سیستم است. و انقلاب مثر نیست.

وی کشور را مسئول مشکلات این نگرش مدیریتی دانست و گفت: “کسانی که در گذشته حاکم بودند افراد فاسد و مغرض نبودند ، آنها می خواستند با امکانات موجود و برنامه ای روزانه برای اداره کشور به طور طبیعی کشور را اداره کنند. مسیر. «این اتفاق نیفتاد و این مشکلات برای مردم بوجود آمد.

آیت الله علم الهدی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با عنوان “بازسازی انقلابی توسعه فرهنگی” دستور تغییر فرهنگ حاکمان کشور را داد ، گفت: پنجه و دندان تولید کنید و با امکانات تولید شده کشور را اداره کنید. ، اما با عقل سلیم و تجربه و همچنین مدیریت جدی.

مدل کامل مدیریت جهادی

وی آغاز به کار بیمارستان 110 تختخوابی مستضعفان مشهد را الگویی مناسب برای جهادگران و مدیریت انقلابی عنوان کرد و افزود: این بیمارستان سالن سخنرانی با کف و دیوارهای فرش مناسب برای حسینیه بود. آنها در طول روز کف سالن را به کف بیمارستان تبدیل کردند و درها و دیوارها را تمیز کردند. تاریخ خواب ایجاد شد ، و در آخر ، همه فضا غنی از اکسیژن بود به طوری که اکسیژن در کنار هر تخت قرار داشت.

نماینده ولی فقیه خراسان رضوی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لغو و تغییر سیاست رهبری کشور در قبال یک رژیم انقلابی و جهادی خاطرنشان کرد: شما برادران و خواهران باید به این رژیم جهادی کمک کنید تا کسانی که این را می خواهند انگیزه ، این انگیزه و این فرهنگ در کشور برای انجام کمیسیون ، موفق می شود.

وی افزود: چنین انتظاری از کسانی که انقلاب را قبول ندارند وجود ندارد ، اما از شما عزیزان که جان باختید و شهدایی که پای انقلاب ایستادید و عزت این انقلاب را تأیید کردید ، انتظار می رود که در این رژیم جهادی و انقلابی ، عوامل مردمی به خودتان کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا