مجله ورزشی

ملی‌پوشان آزادکار و کادر فنی کشتی فرنگی به عیادت جانبازان در آسایشگاه ثارالله رفتند



بازدید شهروندان آزاد و تکنسین های کشتی از پیشکسوتان مرکز بهداشت ثارالله

اعضای تیم ملی آزاد، تیم فنی تیم ملی کشتی امروز و همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عیادت مدافعان مقدس به آسایشگاه سلامت ثارالله رفتند.


بر اساس گزارش ها کندوج و نقل قول ها روابط عمومی فدراسیون کشتی، این برنامه فرهنگی برای ارج نهادن به مقام شامخ پیشکسوتان است دفاع مقدس این قهرمانان بزرگ و واقعی ایران عزیزانی هستند که با وجود تحمل درد و رنج همچنان نگران این مرزها و محیط زیست هستند. گلخانه ثارالله مرکز توانبخشی و نگهداری تهران جانبازان نخاع را از گردن و پشت ببرید هشت سال دفاع مقدس اره

در این نشست با حضور علیرضا دبیر رئیس کنفدراسیون کشتی، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی دیوانگی و اعضای تکنسین های تیم، اعضا تیم ملی کشتی آزاد از کادر فنی و صادق این تیم، حسن یزدانی قهرمان 7 جایزه جهانی و المپیک، زارع دارنده جوایز طلای جهان و برنز المپیک، کامران قاسم پور دارنده جوایز طلای جهان، یونس امامی، علیرضا سرلک، نخودی و عمار. محمد محمد محمد محمد محمد و مجتبی گلیج دارندگان مدال برنز جهان و دیگر اساتید و هموطنان حضور داشتند. ملی پوشان کشورمان زمانی که به دیدار این قهرمانان واقعی میهن رفتند دقایقی با آنها به گفتگو پرداختند.

در روایت پیامبر اکرم ـ حضرت محمد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) می فرمایند: مجروح شده ام بسم الله یوم القیامت بوی مشک القدس … بر پیروان سیدالشهدا. هر کس در راه خدا مجروح شود وارد قیامت می شود در حالی که بوی او مانند بوی مسجد است و نشان شهدا را دارد.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

ارز در

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا