مجله فرهنگ

مهرداد عشقیان در خانه ابدی آرام گرفت

مراسم تشییع و خاکسپاری مهرداد عشقیان هنرمند فقید رادیو نمایش پنجشنبه 8 اردیبهشت از ساختمان رادیو نمایش در میدان ارگ به سمت قطعه هنرمندان برگزار شد.

به گزارش کندوج، به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مهرداد عشقیان از جانبازان یک برنامه رادیویی صبح چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه بر اثر ابتلا به سرطان درگذشت.
در مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید، محسن سوهانی مدیر هنرهای نمایشی صدا و سیما و چهره هایی چون حمید یزدانی ابیانه، بیوک میرزایی، فریدون اسماعیلی، میرطاهر مظلومی، فریدون محرابی، قربان نجفی، رامین پورآهرانی، میلارام، میکرم. ، هرمز سیرتی، فریده دریامج، شهرام گیل آبادی، محسن بهرامی، معصومه عزیز محمدی، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی، فرشاد آذرنیا، امیر زنده دلان، محسن جواهری و جمعی از هنرمندان صدا و سیما حضور داشتند.

مهرداد عشقیان در خانه ابدی اش آرام گرفت

حمید یزدانی ابیانه در ابتدای این مراسم گفت: مهرداد عزیزم، امروز همه عزیزان و دوستان شما دعوت حق را لبیک گفتند، هرگز فکر نمی کردم این بهار آخرین دیدار شما در خانه شما، نمایش رادیویی باشد.
بهرام ابراهیمی نیز گفت: آشنایی من با مهرداد به جشنواره منطقه ای تئاتر استان مازندران برمی گردد. مهرداد بسیار منظم و پرکار بود و به همه احترام می گذاشت، برای کارش ارزش قائل بود و در یک کلام عاشق خانواده و کارش بود. . میکائیل شهرستانی ضمن تسلیت به خانواده این هنرمند فقید، از یاد و خاطره صدای تند مهرداد عشقیان در استودیو و ضبط برنامه های رادیویی گفت و تاکید کرد: جایگاه وی هرگز خدشه دار نمی شود.
پس از پایان این مراسم محسن سوهانی مدیر هنرهای نمایشی رادیو و رادیو گفت: درگذشت هنرمند عزیز، ارجمند و عزیزمان را ابراز همدردی می کنم و به نظرم مرام و مسلک مهرداد عشقیان بهترین تسلیت در این دنیاست. ” او هنرمندی دلسوز با روحیه ای خداپسندانه بود.

مهرداد عشقیان در خانه ابدی اش آرام گرفت

شهرام گیل آبادی نیز در این مراسم گفت: آخرین بار مهرداد را در نامه هایی که برایم فرستاده دیدم. این یادداشت ها پر از زخم بود و البته قابل اعتماد. او بسیار دقیق و منظم بود و با وجود بیماری تمام تلاشش را می کرد. مهرداد حاضر و در پیشگاه خداست. یادش همیشه با ماست.
فریدون محرابی که برای خانواده این هنرمند فقید طلب صبر کرد نیز گفت: ما راز رفتن را نمی دانیم و اگر بدانیم می توانیم صبورتر باشیم و این راز عجیبی در از دست دادن هنرمندان رادیو است. این که وقتی یکی از عزیزان از این موزه خارج می شود، خوبی ها و خوبی های او در دیگران است. برای همه آرزوی صبر دارم و امیدوارم مهرداد برای همه ما دعا کند.
پیکر این هنرمند فقید با حضور خانواده و دوستانش در بهشت ​​زهرا(س) تشییع شد.

مهرداد عشقیان در خانه ابدی اش آرام گرفت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا